Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@21:12:24 GMT

ظرفیت های فناورانه رفسنجان از نگاه وزیر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۱۸۲

ظرفیت های فناورانه رفسنجان از نگاه وزیر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت‌های شرکت کابل فیبر نوری مجتمع صنعتی رفسنجان گفت: این کارخانه می‌تواند فیبر نوری برای کشور تولید کند و البته شرایط پیش روی کشور هم در چهار سال آینده به سمت استفاده افزون از فیبر نوری خواهد بود.

ایران آنلاین /محمد جواد آذری جهرمی افزود: این بدین معناست که بازار خوبی بر سر راه مجموعه‌های داخلی کشور قرار خواهد داشت که یکی از آن‌ها شرکت کابل رفسنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولیدی، ظرفیت مناسبی در بستر توسعه اقتصادی در حوزه آی سی تی در این شهرستان خواهد بود.

وی عنوان کرد: درباره کسب و کارهای نوپا نیز در حال حاضر کار را با دانشگاه شهید باهنر پیش می‌بریم و اولین فاز را آغاز کردیم. امروز عصر نیز جلسه‌ای در این خصوص داریم. وزیر ارتباطات افزود: اگر بتوانیم مراکز دانشگاهی رفسنجان را نیز با دانشگاه شهید باهنر متصل کنیم، می‌توانیم از این ظرفیت‌ها برای رشد اشتغال استفاده کنیم.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان