Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@14:07:01 GMT

جشنواره گل دربرتری بلژیک برابر تونس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۲۴۵

جشنواره گل دربرتری بلژیک برابر تونس

دیدار تیم‌های بلژیک و تونس در شرایطی تبدیل به پرگل‌ترین بازی جام شد که نماینده اروپا به عنوان تیم برنده انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم های ملی فوتبال بلژیک و تونس از گروه G از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه اسپارتاک روسیه برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود بلژیک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بلژیک در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی توسط «ادن هازارد» کاپیتان این تیم به گل رسید تا در همان دقایق ابتدایی بازی نسبت به حریف صاحب برتری شود. سپس در دقیقه ۱۶ گل دوم بلژیک توسط «لوکاکو» وارد دروازه تونس شد. البته بازیکنان تونس بعد از دریافت این دو گل بلافاصله روی دروازه بلژیک فشار آوردند و در دقیقه ۱۸ توسط «برون» به گل رسیدند و اختلاف را به حداقل رساندند.

این نتیجه تا وقت‌های تلف شده نیمه نخست ادامه داشت تا اینکه لوکاکو در دقیقه ۳+۴۵ گل سوم بلژیک را وارد دروازه تونس کرد و تیمش را با برتری ۳ بر یک به رختکن فرستاد.

بلژیکی‌ها در نیمه دوم این دیدار نیز هجومی آغاز کردند و بدون توجه به برتری نسبت به حریف از همان دقایق ابتدایی روی دروازه تونس فشار آوردند. حملات بلژیک ادامه یافت تا اینکه ادن هازارد در دقیقه ۵۱ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.بازیکنان بلژیک تا پایان بازی بارها موقعیت گلزنی داشتند تا اینکه باتشوآیی در دقیقه ۹۰ گل پنجم را وارد دروازه کرد. اما این پایان کار نبود و «خذری» از تونس توانست در دقیقه ۳+۹۰ گل دوم تیمش را وارد دروازه بلژیک کند تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به پایان برسد.

بلژیک که در دیدار قبلی خود توانسته بود تیم پاناما را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد با پیروزی پُر گل در دیدار امروز توانست یکی از تیمهای صعودکننده به مرحله بعدی جام جهانی باشد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود