Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:58:30 GMT

کیم:بازیکنانم امروز خسته بودند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۲۵۸

کیم:بازیکنانم امروز خسته بودند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کره جنوبی امروز در دومین بازی خود در هفته‌ پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه سه بر صفر مغلوب آلمان شد.

کیم هو چول سرمربی تیم ملی کره در نشست خبری بیان کرد: همانطور که بازیکنم گفت، ما امروز در سرویس‌ها خوب عمل نکردیم، حتی در اِسپک نیز ضعیف بودیم، بازیکنانم امروز خسته بودند و کاری را که باید، انجام می‌دادند، انجام ندادند؛ در آخر این پیروزی را به تیم ملی آلمان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در پاسخ به این سؤال که در بازی‌های آسیایی جاکارتا، تیمی متفاوت را روانه خواهد کرد و آیا مدال برایش اهمیت دارد؟ افزود: بله، بازی‌های آسیایی بااهمیت است و تنها تفاوت ما این است که در این رقابت‌ها از بازیکنان جدیدتری استفاده خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی کره در این نشست غایب بود و بازیکن این تیم در نشست حاضر شد و گفت: سرویس‌های ما امروز نقطه ضعف اصلی شکست ما بود. همچنین در دریافت‌ها نیز نتوانستیم خوب عمل کنیم و از حمله‌های بعد از سرویس استفاده کنیم.

کد خبر 4328505

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال کره جنوبی لیگ ملت های والیبال والیبال جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال پرتغال کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز سه‌شنبه گفت که درک مشترکی از کلیت توافق صلح بین باکو و ایروان ایجاد شده و فقط جزئیات باید بررسی شود.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان الهام علی‌اف امروز سه‌شنبه گفت که کشورش و ارمنستان به امضای توفقنامه صلح برای پایان دادن به مناقشه ارضی چند دهه‌ای نزدیک شده‌اند.

علی‌اف توضیح داد «در این حد هرگز (به توافق) نزدیک نبوده‌ایم. حالا درک مشترکی از این که توافقنامه صلح چگونه باید باشد داریم و فقط باید به جزئیات بپردازیم».

او همچین گفت که طرف آذربایجانی با برگزاری نشست بین وزرای خارجه این دو جمهوری همسایه در قزاقستان موافقت کرده است.

امروز جمهوری‌های ارمنستان و آذربایجان اصلاح مرزهای خود را به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط دو کشور آغاز کردند.

این تحول در نتیجه توافق صورت گرفته در هشتمین نشست کمیسیون دولتی تعیین حدود مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آن و بازگرداندن چهار روستا به باکو، به وقوع پیوست.

نخست‌وزیر ارمنستان نیکول پاشینیان بر لزوم حل و فصل اختلافات باقیمانده مرزی با جمهوری آذربایجان برای جلوگیری از جنگ جدید تاکید کرده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • بهترین داستان های دنیا
  • دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!