Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال بلژیک عصر امروز شنبه در ادامه پیکار‌های جام جهانی، موفق به شکست تیم تونس شد تا با این پیروزی به مرحله بعدی صعود کند.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و تونس از گروه G. از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه اسپارتاک روسیه برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود بلژیک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بلژیک در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی توسط «ادن هازارد» کاپیتان این تیم به گل رسید تا در همان دقایق ابتدایی بازی نسبت به حریف صاحب برتری شود. سپس در دقیقه ۱۶ گل دوم بلژیک توسط «لوکاکو» وارد دروازه تونس شد. البته بازیکنان تونس بعد از دریافت این دو گل بلافاصله روی دروازه بلژیک فشار آوردند و در دقیقه ۱۸ توسط «برون» به گل رسیدند و اختلاف را به حداقل رساندند.

این نتیجه تا وقت‌های تلف شده نیمه نخست ادامه داشت تا اینکه لوکاکو در دقیقه ۳+۴۵ گل سوم بلژیک را وارد دروازه تونس کرد و تیمش را با برتری ۳ بر یک به رختکن فرستاد.

بلژیکی‌ها در نیمه دوم این دیدار نیز هجومی آغاز کردند و بدون توجه به برتری نسبت به حریف از همان دقایق ابتدایی روی دروازه تونس فشار آوردند. حملات بلژیک ادامه یافت تا اینکه ادن هازارد در دقیقه ۵۱ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. بازیکنان بلژیک تا پایان بازی بار‌ها موقعیت گلزنی داشتند تا اینکه باتشوآیی در دقیقه ۹۰ گل پنجم را وارد دروازه کرد. اما این پایان کار نبود و «خذری» از تونس توانست در دقیقه ۳+۹۰ گل دوم تیمش را وارد دروازه بلژیک کند تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به پایان برسد.

بلژیک که در دیدار قبلی خود توانسته بود تیم پاناما را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد با پیروزی پُر گل در دیدار امروز توانست یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی جام جهانی باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جام جهانی بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!