Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام قزوین گفت: بدون شک حمایت و انتشار افکار و اندیشه های مقام معظم رهبری می تواند راهگشای مسایل به بن بست رسیده در کشور باشد.

به گزارش ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه استان که در دفتر امام جمعه آبیک برگزار شد، یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امام جمعه فقید این شهرستان را گرامیداشت و برای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد امینی امام جمعه جدید این شهر آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قزوین، ظرفیت و بسترهای مناسب شهرستان آبیک برای توسعه و پیشرفت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: خانواده‌های انقلابی و پای کار این منطقه زمینه را برای استفاده هر چه بیشتر از توانایی ها را فراهم آورده که این مساله بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود رسالت جدی ائمه جمعه را تبیین رسالت‌های قرآنی و دینی دانست و یادآور شد: امروز رهبر معظم انقلاب به طور جدی در این زمینه مبادرت می‌ورزند و ضروری است ائمه جمعه نیز بیش از پیش نشر اندیشه‌های ایشان را در دستور کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین رفراندوم را تنها راه حل منطقی مساله فلسطین از سوی مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: این راهکار از سوی ایشان می تواند گره گشای مشکل فلسطینان باشد.
امام جمعه قزوین با اشاره به حساسیت مقام معظم رهبری نسبت به برجام، افزود: ائمه جمعه باید دغدغه های ایشان را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهند.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نشست ائمه جمعه قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت گفت: یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ از این رو، کارگروهی در این وزارتخانه با مدیریت و محوریت معاونت رفاه و امور اقتصادی تشکیل شد تا شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

وی با اشاره به وظیفه وزارت کار برای تحقق شعار سال اظهار کرد: بخشی از تولید کشور بر عهده شرکت‌های وابسته به صندوق‌های تأمین اجتماعی است بنابراین در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6063693

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • شاعر بوشهری بی نشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد
  • آیا خواسته مقام معظم رهبری درباره شعار سال «۱۴۰۲» محقق شد؟
  • ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)