Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:05:59 GMT

مرکز دندانپزشکی بدون مجوز در کاشان پُلمب شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۳۹۰

مرکز دندانپزشکی بدون مجوز در کاشان پُلمب شد

به گزارش ایرنا، رضا کردی روز شنبه به خبرنگاران گفت: این مرکز که از سوی افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی و دندانپزشکی اداره می شد با حکم قضایی، پُلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
وی با اشاره به فعالیت بدون مجوز، غیرقانونی و شرایط کاملا غیربهداشتی این مرکز، افزود: وسایل غیرمجاز آن با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی، توقیف و متصدی آن به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، حفظ سلامت و امنیت مردم را جزو وظیفه های ذاتی این دانشگاه دانست و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این گونه موارد بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.
وی همچنین تصریح کرد: افرادی که به هر نحو از فعالیت های غیرقانونی این مرکز دچار خسارت مادی و جسمی شده اند، می توانند با مراجعه به دادسرا یا دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شکایت خود را اعلام کنند.
از ابتدای سال جاری تاکنون این سومین مرکز دندانپزشکی و دندانسازی فاقد مجوز است که در منطقه کاشان پُلمب شده است.
پیشتر نیز دو مرکز دندانپزشکی و دندانسازی فاقد مجوز در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل پُلمب شده بود.
پنج درمانگاه خصوصی دندانپزشکی، 32 مرکز خدمات جامع سلامت دارای خدمات دندانپزشکی و 108 مطب در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فعالیت می کنند.
جمعیت افزون بر 465 هزار نفری شهرستان های آران و بیدگل و کاشان تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.
6027/6136
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بهداشتی و درمانی دادسرا دانشگاه علوم پزشکی درمان نیروی انتظامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی