Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری امروز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش شهرداری‌ها مشکل داریم و تقریبا تمام شهرداری‌های ما ورشکسته هستند و می‌توان گفت شهرداری‌ها بدنه‌ای فربه دارند که درآمد آنها متناسب با این بدنه نیست.

وی افزود: افرادی که مالیات پرداخت می‌کنند در حقیقت درصدی از هزینه‌های شهروندی را می‌پردازند و این مسئله بسیار حساس است و باید به آن دقت کرد چرا که مالیات پول هدفمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه یکی از دغدغه‌های فرمانداران را مدیریت شهرداری‌ها جهت انجام امورات جاری دانست و گفت: شهرداری‌ها کاملا متکی به منابع مردمی است و یکی از این منابع از طریق درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به دست می‌آید.

سالاری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امکانات رفاهی و خدمات شهری از جمله فضای سبز از بین نرود باید مالیات‌ها در همان شهرها هزینه شود و توزیع درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده میان شهر و روستا باید متناسب با جمعیت آنها صورت گیرد.

گفتنی است، در نشست شورای برنامه‌ریزی با توجه به این مباحث توزیع عوارض مالیات بر ارزش افزوده به نسبت ۷۰ درصد برای شهر و ۳۰ درصد برای روستا مصوب شد.

کد خبر 4328544

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه خبرگزاری مهر شورای برنامه ریزی گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد عید سعید فطر یاسوج خرم آباد خبرگزاری مهر کرمانشاه بیرجند مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مصطفی فعله‌گری مدیرکل امور مالیاتی کردستان تصریح کرد: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل نمایند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می شوند.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور براساس صورتحساب‌های صادره در سامانه مودیان نسبت به تهیه اظهارنامه دوره مالیاتی زمستان سال ۱۴۰۲ اقدام نموده و اظهارنامه مزبور را از طریق سامانه های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir در دسترس مودیان محترم قرار خواهد داده است که مشمولان قانون می‌توانند تا موعد مقرر نسبت به اصلاح و تکمیل آن اقدام نمایند.

شایان ذکر است به منظور تکریم و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، راهنمای تکمیل اظهارنامه موضوع ماده (۳) قانون تسهیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896262

دیگر خبرها

  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده
  • وصول ۱۳ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض در خراسان رضوی