Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@11:03:36 GMT

کارمندان پیمانی رسمی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۷۶۳

کارمندان پیمانی رسمی می‌شوند

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی گفت: تمام افرادی که شرایط احراز تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی را داشته باشند می­ توانند تبدیل وضعیت شوند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید صدرالدین صدری نوش آبادی اظهار داشت: دو نوع استخدام در قانون مدیریت پیش بینی شده است که نوع اول آن استخدام رسمی و نوع دوم آن پیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استخدام رسمی برای مشاغل حاکمیتی در دستگاه های دولتی پیش بینی شده که در ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور پیش بینی شده تحت شرایطی کارمندان پیمانی هم بتوانند به استخدام رسمی تبدیل وضعیت شوند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی اول شرط تبدیل وضعیت این است که شغل فرد حتما از مشاغل حاکمیتی باشد. همچنین باید حداقل ۵ سال از استخدام پیمانی فرد گذشته باشد. شرط دیگر استخدام فرد به صورت پیمانی از طریق آزمون ­های استخدامی است. یعنی کسانی که استخدام پیمانی آنها از طریق آزمون نبوده نمی­توانند از این طریق تغییر وضعیت دهند.

صدری تصریح کرد: شرط دیگر متوسط امتیازات ارزشیابی کارمند پیمانی در سه سال ماقبل تبدیل وضعیت به استخدام رسمی است و فرد باید ۸۰ درصد امتیاز ارزشیابی را به دست آورده باشد.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: یکی دیگر از شروط تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی نداشتن محکومیت از نوع آنچه در قانون رسیدگی به تخلفات اداری پیش بینی شده است، می­باشد.

وی خاطر نشان کرد: پس از حصول شروط گفته شده و سنجش شایستگی ­های فرد، دستگاههای اجرایی می­توانند با کسب اجازه از سازمان اداری و اتخدامی کشور برای تبدیل وضعیت کارمندان خود اقدام کنند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: از زمان ابلاغ دستورالعمل صادر شده همه دستگاهها می­توانند با کسب مجوز از این سازمان برای تبدیل وضعیت کارمندان خود اقدام کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قانون دستگاه های دولتی سرمایه سازمان اداری و استخدامی کارمندان پیمانی کارمندان رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ(ع) به مرکز فرهنگی

ایسنا/فارس استاندار فارس با تأکید بر ضرورت پیگیری مجلس برای تحقق بودجه‌های فرهنگی برای مسئله عفاف و حجاب گفت: هنوز یک ریال از بودجه هزار میلیاردی مصوب شده برای عفاف و حجاب، محقق نشده است.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۲۵ فروردین در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۳ با انتقاد از اینکه هم‌افزایی جدی در وضعیت فرهنگی کشور بین دستگاه‌های مختلف وجود ندارد،‌ افزود: مسئولان مختلف این درد دل را دارند و وقتی در کشور چنین جدیتی وجود ندارد، طبیعتا در استان‌ها هم نخواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید پیگیر بودجه‌های فرهنگی مصوب برای مساله عفاف و حجاب باشد، گفت: طبق استعلامی که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتیم،‌ هنوز یک ریال از بودجه هزارمیلیاردی که مصوب شده بود، محقق نشده است و فقط هجمه‌های فضای مجازی در این خصوص وجود دارد که چرا آن همه پول به این موضوع اختصاص داده شده است.

استاندار فارس همچنین از همه دستگاه‌های فرهنگی خواست که نقش سازمانی خود را در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مشخص کنند و افزود: مدیران اگر ایده‌ای هم برای سایر سازمان‌ها دارند، آن‌ها را پیشنهاد دهند و حرف‌هایشان در این خصوص را به نصب بنر در ساختمان‌هایشان محدود نکنند.

ایمانیه همچنین از طلاب درخواست کرد که همراه با خانواده‌هایشان حضور پررنگ‌تری در اماکن عمومی داشته باشند و تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که در هر مکانی که قشر روحانی حضور پررنگ داشته باشند، همان مکان‌ها به خوبی کنترل شده‌اند.

وی همچنین از تدوین و تهیه سامانه‌ای برای رصد فعالیت‌ها،‌ شرح وظایف و عملکرد سازمان‌ها در خصوص مسئله حجاب و عفاف خبر داد و گفت: با این سامانه،‌ نظارت بر هر سازمان به صورت ماهیانه انجام و کارنامه اعمال هر یک نیز صادر خواهد شد.

استاندار فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: قرار است امسال ۴٠ خانه در اطراف حرم شاهچراغ(ع) خریداری شود و از آن‌ها به عنوان مرکز فرهنگی استفاده شود که امیدواریم دستگاه‌های مختلف در این خصوص پای کار آمده و کاری ریشه‌ای و زیربنایی انجام دهند.

وی در پایان از کمک ۵۰۰ میلیاردتومانی وزیر نفت برای بهسازی دو مکان در شهر شیراز خبر داد و گفت: از این مبلغ ۲۵٠ میلیارد تومان برای قبرستان دارالسلام به عنوان دومین قبرستان قدیمی جهان اسلام و ۲۵٠ میلیاردتومان نیز برای رفع مشکلات حرم مطهر سید علا الدین حسین(ع) درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است
  • بستگان کارمندان سفارت آلمان، ایران را ترک کردند
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان
  • ژاکلین مجاز است؛ دیوان عدالت اداری رای داد
  • تبدیل ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ(ع) به مرکز فرهنگی