Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@12:47:38 GMT

در خواست ضدایرانی از خزانه‌داری امریکا

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۸۶۸

در خواست ضدایرانی از خزانه‌داری امریکا

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «راب پورتمن» و «اد رویس» سناتورهای امریکایی در نامه‌ای از دولت خواسته‌اند که از اعضای FATF که یک سازمان بین المللی مبارزه با پولشویی است، بخواهد ایران را در لیست سیاه کشورهای حامی تروریسم قرار دهد.

این رسانه امریکایی مدعی شد: «نام ایران به‌عنوان بخشی از بسته تشویقی اوباما جهت کمک به تسهیل برجام از لیست سیاه FATF خارج شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه «پورتمن» رئیس کمیته بازرسی‌های پارلمان و «اد رویس» رئیس مجلس نمایندگان امریکا به «استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری امریکا این ادعا مطرح شده که نشست پیش روی FATF به‌دلیل گزارش‌های اخیر کمیته بازرسی‌های سنا و جزئیات تازه‌ای که درباره اقدامات دولت قبل برای اعطای دسترسی به سیستم‌های مالی امریکا به ایران به دست آمده از اهمیت زیادی برخوردار است. آنها مدعی شده‌اند که گزارش‌ها نشان می‌دهد در دولت اوباما مجوز عامی به ایران برای جابه جایی دو ارز غیر دلار از طریق استفاده محدود از دلار به‌عنوان ارز میانجی داده شده بود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کنگره امریکا نامه تروریسم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • امریکا / تصادف مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود