Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوراله طاهری ظهر شنبه در خصوص پیشرفت بیمارستان امام خمینی(ره) در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: تجهیز این بیمارستان در صورتی که طبق برنامه پیش رود، تا نیمه اول سال ۹۸ به طور کامل به پایان خواهد رسید.

رئیس هیئت امنای بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهریار با بیان این که ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یافته است، گفت: این مبلغ در حساب فرمانداری است، تا برای تکمیل بیمارستان هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که برای هر ۱۰۰۰ نفر یک تخت بیمارستانی نیاز است، ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر نسبت تخت بیمارستانی در شهریار با جمعیت این شهرستان مطابقت ندارد و با تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) می توان بخش عمده ای از نیازهای درمانی مردم منطقه را رفع کرد.

طاهری با بیان این که این بیمارستان در منطقه «کهنز» شهریار احداث می شود، گفت: زمین این بیمارستان ۹ هکتار است و در بنای ۳۵ هزار متری احداث می شود، که ساخت آن از ۲۰ سال پیش آغاز شده اما هنوز به اتمام نرسیده است.

فرماندار شهریار گفت: زمین این بیمارستان و نیز ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت آن از سوی خیران اهدا شده است.

بر اساس این گزارش، ۲۹ مرداد ۹۶ و با حضور سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراسم گلریزان خیران برای احداث بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار برگزار شده بود.

کد خبر 4328550

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت بیمارستان فرماندار ی شهریار گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد عید سعید فطر یاسوج خبرگزاری مهر خرم آباد کرمانشاه بیرجند مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار