Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسدی روز شنبه در نشست خبری افزود: با اجرای این طرح تبادل مالی بین مردم و پارکبانان حذف و به هیچ وجه پول نقد در حاشیه خیابان از مردم دریافت نمی‌شود.
وی بیان کرد: زیرساخت ها و روش پرداخت غیرحضوری در حال آماده سازی است و می کوشیم نخستین خیابان هوشمند کشور را در آینده نزدیک در مشهد رونمایی کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حدود 4.5 میلیون خودرو پارسال از توقفگاه های غیرحاشیه‌ای الیت در مشهد استفاده کردند، افزود: در این مدت 35 میلیون و 800 هزار خودرو نیز از توقفگاه های حاشیه‌ خیابانها بهره مند شدند.
اسدی با بیان اینکه توقف حاشیه ای در نیم ساعت اول رایگان است، ادامه داد: ضریب نیم ساعت رایگان توقف در سال گذشته 73 درصد بود و 27 درصد توقف خودروها به نیم ساعت دوم رسید.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت مشهد با اشاره به پیاده سازی طرح الیت در قزوین، افزود: طرح الیت در قزوین اجرایی شد و می کوشیم این پروژه را در شهر همدان نیز به مرحله اجرا برسانیم.
اسدی گفت: همچنین با 10 شهر بزرگ کشور مذاکرات لازم به منظور اجرای طرح الیت انجام شده و تلاش می‌شود دامنه فعالیت شرکت الیت گسترش یابد .
وی با اشاره به اجرای طرحی مبنی بر تسویه بدهی شهروندان در استفاده از توقفگاه ثابت از دوم تیرماه، افزود: کسانی که بیشتر از 100 هزار ریال بدهی دارند، باید 50 درصد کل بدهی خود را پرداخت کنند و کسانی که کمتر از 100 هزار ریال بدهی دارند، نیز باید کل مبلغ را تسویه کنند.
وی با بیان اینکه بودجه پارسال این شرکت 230 میلیارد ریال بود، افزود: امسال این بودجه 30 میلیارد ریال کاهش داشته و در پایان سال، تراز شفاف مالی این شرکت را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.
روزانه افزون بر 120 هزار توقف در معابر زیر پوشش شرکت الیت در سطح خیابانهای مشهد ثبت می شود. بیش از یک میلیون دستگاه خودرو، روزانه در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد رفت و آمد می کنند.
7505/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پول ترافیک خودرو مشهد توقفگاه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند