Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
وزیر تحصیلات عالی، تحقیقات و نواوری فرانسه گفت: ما می‌توانیم پذیرای دانشجویان بیشتری از ایران باشیم و برای رشته‌هایی همچون ایران‌شناسی و هنر ایرانی و اسلامی و باستان‌شناسی دانشجو اعزام کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با فدریکو ویدال وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نواوری فرانسه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ملاقات توسعه همکاری‌های دوجانبه، اعطای بورس‌هاي دانشجویی و انجام تحقیقات مشترک مورد تایید قرار گرفت.

ویدال در این ملاقات گفت: پیشرفت‌های علمی ایران چشمگیر و دانشجویان ایرانی از جمله بهترین‌ها هستند.

وی با بیان اینکه با دانشجویان ایرانی کار کرده است، افزود: ما می‌توانیم پذیرای دانشجویان بیشتری از ایران باشیم و برای رشته‌هایی همچون ایران‌شناسی و هنر ایرانی و اسلامی و باستان‌شناسی به ایران دانشجو اعزام کنیم.

منصور غلامی نیز گفت: کشور فرانسه جزو کشورهای هدف همکاری علمی ایران است و حضور ۱۴ رییس دانشگاه و ۵ رییس پژوهشگاه در این سفر نشان از اهمیت کشور فرانسه در نقشه توسعه همکاری‌های ایران دارد.

وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نوآوری فرانسه همچنین کار بر روی محیط زیست و فناوری‌های نوین را خواستار شد و از پیشرفت‌های علمی ایران در کسب رتبه نخست منطقه یاد کرده و گفت: توسعه علمی خواست مسولان و مردم کشور ما است.

در همین زمینه: ۳۵ موسسه اعزام دانشجو به خارج تعلیق و ۶۷ موسسه لغو مجوز شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند