Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز یزد،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امضای تفاهم نامه ای در راستای همکاری جمعیت هلال احمر با دبیرخانه کانون های مساجد استان خبر داد.
حرازی زاده گفت: اهداف هلال احمر شامل امداد رسانی در زمان جنگ و حادثه است که آمادگی برای اتفاقات مختلف ایجاد می کند که در این بخش ما میتوانیم با همکاری کانون های مساجد فعالیت های اثرگذاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تعامل کانون های مساجد و هلال احمر یزد می تواند فعالیت های فرهنگی استان را رونق ببخشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: از جمله طرح های ما دادرس و خادم است که می توانیم از این پتانسیل ها در زمینه همکاری استفاده کنیم و به هدف خود برسیم.
حرازی زاده بیان کرد: طرح محله ایمن از جمله دیگر اقدامات ما است که در کانون های مساجد نیز میتوان آن را پیگیری کرد و مردم را آگاه سازی کنیم.
وی افزود: ما معتقد هستیم که بایستی حیطه فعالیت های خود را بشناسیم و معرفی کنیم تا بتوانیم با هم افزایی به نوعی اثر گذاری بیشتری داشته باشیم.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد نیز در این نشست گفت: تلاش این است که مساجد کارکردهای فرهنگی، هنری و آموزشی خود را احیا کنندو کانون مساجد، پایگاهی است که فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد را پیگیری می کنند.
حجت الاسلام گرجی افزود:تلاش ما بر گفتمان سازی و هم افزایی مطلوب با سایر نهادهای فرهنگی است زیرا معتقدیم برای رسیدن به نتیجه ایده آل از همه توانمندی نهادهای مرتبط، در ساحت ماموریتشان میتوان استفاده کرد.
وی بیان کرد: پیش از این به لحاظ کمی تلاش های قابل تقدیری صورت گرفته است اما تلاش ما بر کیفی سازی علمی کردن فعالیت های فرهنگی و هنری است.
حجت الاسلام گرجی ادامه داد: همه نهادها در جامعه مرتبط به هم هستند که باید با هم افزایی و مبتنی بر ماموریت خود در راستای بهبود عملکردها گام بردارد.
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد هلال احمر کانون مساجد همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد