Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه در یادداشت توئیتری به سه ادعا علیه خودش پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد باقر نوبخت در واکنش به سه ادعا علیه خودش در توئیتر نوشت: در هفته‌ای که گذشت سه ادعای کذب درباره اینجانب در فضای مجازی منتشر شد:

1- آقای مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری خواهرزاده من است!

2- فرزندم با موساد (رژیم صهیونیستی) رابطه مخفیانه دارد!!

3- اتهام وقیحانه مالی در مورد اینجانب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت در این یادداشت اضافه می‌کند: آنچه در بضاعت توئیتر است می‌توان گفت این است که نادرستی ادعای اول به آسانی با تحقیق محلی و از اسناد سجلی قابل تشخیص است و در مورد دیگر اتهام مضحک هم توصیه می‌شود مستندات و مدارک را به مراجع امنیتی و قضایی ارسال و تصویر آن را برای مردم منعکس نمایید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: «پدرم خودش را نکشت ، می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید»
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود