Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@10:54:29 GMT

بازدید دکتر ارزانی از کانون "قطعه ای از بهشت"

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۷۱۳۱

بازدید دکتر ارزانی از کانون 'قطعه ای از بهشت'

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی با حضور در کانون فرهنگی هنری "قطعه ای از بهشت" از این کانون بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی عصر امروز 2 تیر با حضور در کانون فرهنگی هنری قطعه ای از بهشت واقع در مسجد علی بن ابیطالب (ع) استان تهران از این کانون بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش؛ با توجه به شروع فصل تابستان و آماده شدن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به منظور شروع فعالیت‌های غنی سازی اوقات فراغت، دکتر حبیب‌رضا ارزانی با حضور در کانون قطعه ای از بهشت از نزدیک در جریان روند آماده سازی فعالیت‌ها و برنامه‌های این کانون در ایام تابستان قرار گرفت.

 

 

همچنین وی با حضور در بخش‌های مختلف آموزشی و فرهنگی این کانون اعم از کلاس‌های آموزشی قرآن در رده سنی نونهالان دختر و پسر، کلاس های آموزشی صوت و لحن در رده سنی نوجوانان و دیگر بخش‌ها، ضمن آشنایی با اعضای کانون هدایایی را به آنها تقدیم کرد.

 

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری قطعه ای از بهشت که در مسجد علی بن ابیطالب (ع) قرار داد، یکی از فعالیت‌ترین کانون‌های فرهنگی هنری در سطح استان تهران می‌باشد که به طور مستمر و در طول سال برنامه‌های متنوعی را در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، قرآنی، ورزشی و تفریحی را برای نونهالان، نوجوانان و جوانان محله آیت الله کاشانی دارد.

 

 

پایان پیام/362

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مقام معظم رهبری ایرانشهر فوتبال مساجد جام جهانی فوتبال کانون های مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آمریکا قطعه ای از بهشت طرح اوقات فراغت آسمانی ها غنی سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟

بر اساس بیانیه اخیر دولت هند مبنی بر منع مسافرت شهروندان هندی به ایران و اسرائیل شنیده‌ها حاکی از عدم حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کمتر از 11 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پس از صدور بیانیه دولت هند در روز 24 فروردین که در آن  به شهروندانش توصیه کرد که با توجه «به شرایط حاکم بر منطقه» تا اطلاع ثانوی از سفر به ایران و اسرائیل خودداری کنند. بعید است که ناشران هندی بتوانند خود را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. پیگیری‌های دوطرف تا این لحظه به نتیجه‌ای ختم نشده است.

نگاهی به سالن رایت نمایشگاه کتاب دهلی/ رایت سنتر دهلی چه قابلیت هایی برای نشر ایران دارد؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مذاکره با وزارت فرهنگ هند پیگیر حضور ناشران این کشور در نمایشگاه کتاب تهران است،‌  یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون فرهنگی وزرات ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تایید این پیگیری‌ها گفت: نتیجه این پیگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند