Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خواف گفت: این تعداد جهیزیه شامل 16 قلم کالا، یخچال، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباس شویی و لوازم اولیه و ضروری زندگی به نوعروسان زیر پوشش در این شهرستان اهدا شد.

حمید جعفری ارزش این تعداد جهیزیه را در مجموع شش میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ترغیب ازدواج آسان و پایدار مددجویان و تشویق به سنت حسنه ازدواج  از اهداف اجرای طرح تامین جهیزیه این نوعروسان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خواف افزود: با مشارکت شهروندان شیعه و سنی خوافف پنج میلیارد و 480 میلیون ریال زکات فطریه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی کمیته امداد جهیزیه ازدواج آسان سنت ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه توسط کمیته امداد امام (ره) و ارتش در استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امشب در مراسم تجلیل از ارتشیان حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان که با حضور امیر سرتیپ غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی کمیته امداد تقدیر و تشکر از حامیان و خیرین کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش در کنار وظایف اصلی خود که دفاع از مرزهای کشور و برقراری امنیت است مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دادند و کمک کار ما بودند، گفت: نیروهای ارتش همیشه و همه جا در کنار مردم حضور دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: در حوزه توزیع جهیزیه بیش از 30 مانور مشترک با ارتش برگزار کردیم و قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان کمک زیادی در توزیع لوازم منزل و جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد داشتند.

وی با اشاره به اینکه ارتش همیشه پای کار مردم بوده و شعار «ارتش فدای ملت» از ابتدای انقلاب همچنان پابرجا و عملیاتی است، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور برای ایران اسلامی اقتدار آفریدند و عملیات وعده صادق کار بزرگی بود که باعث غرور ملی و شادی دل مردم مظلوم غزه شد.

عسکری‌نژاد با بیان اینکه 54 درصد از جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان کرمان زنان سرپرست خانوار هستند و 28 هزار یتیم در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: 432 یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان وجود دارد که فاقد حامی هستند.

وی با بیان اینکه 74 هزار و 600 حامی ایتام در استان کرمان داریم که 432 یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان وجود دارد که فاقد حامی هستند، گفت: از این تعداد 86 ارتشی از 95 یتیم استان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس