Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: 21 پایگاه سنجش سلامت ویژه کلاس اولی ها و نو آموزان پیش دبستانی دراین استان ساماندهی شد.

عباس کشاورز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پایگاه ها برای بررسی فرآیند مراقبت سلامت کودکان در زمینه بینایی سنجی، هوش ، سلامت جسمی ، شنوایی و بررسی تخصصی در البرز پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پایگاه های سنجش سلامت در نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش البرز طبق نوبت دهی وضعیت سلامت نوآموزان را بررسی می کنند.
کشاورز خاطرنشان کرد: کارشناسان در این پایگاه ها از اواخر هفته جاری تا پایان شهریور ماه امسال نوآموزان را تحت پوشش مراحل مختلف سنجش قرار می دهند.
وی بیان داشت: در این طرح بیش از 170 نفر از کارشناسان آموزش دیده و با تجربه برای تعیین وضعیت نوآموزان در حوزه سلامت عمومی ، ذهنی ، روحی و روانی مشارکت دارند.
کشاورز با تاکید بر الزامی بودن گذراندن مراحل این سنجش برای نام نویسی در پایه اول ابتدایی ،تصریح کرد: ضرورت دارد والدینی که دارای کودکان 6 سال هستند برای ثبت نام فرزندشان در سامانه الکترونیکی سنجش و دریافت نوبت به مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.
وی افزود: نوع آموزانی که از نظر سلامت جسمی و هوشی در پایگاه های اولیه سنجش مشکل دار شناخته شوند به پایگاه تخصصی سنجش برای بررسی تخصصی کارشناسان ارجاع داده می شوند.
وی تاکید کرد: 47 هزار نفر در پایگاه های سنجش البرز تحت پوشش قرار می گیرند که نسبت به سال گذشته شاهد رشد مراجعه بیش از 2 هزار نفر در پایگاه های سنجش استان هستیم.
استان البرز 240 هزار دانش آموز ابتدایی دارد.
2819/6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي پايگاه سنجش البرز نوآموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش ۲۱ هزار نوآموز در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای مهر تاکنون ۲۱ هزار نو آموز مورد سنجش قرار گرفتند و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نوآموز دیگر نیز باقی مانده اند.
علی محمد بیگی افزود: ۲۰ پایگاه ثابت کار سنجش نوآموزان را در استان کرمانشاه انجام خواهند داد.
طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • سنجش ۲۱ هزار نوآموز در استان کرمانشاه
  • تاییدیه سنجش سلامت برای ثبت‌نام پایه اول الزامی است