Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال گفت: بخشی از کارهای ریکاوری‌مان باقی مانده است. تعدادی از بازیکنان باید تمرین ریکاوری را پشت سر بگذارند و یک‌سری دیگر هم باید آخرین تمرین خود را در مسکو انجام دهند. ما روز دوشنبه بازی مهمی در پیش داریم.

به گزارش تابناک ورزشی، وی با اشاره به دیدار تیم ملی برابر پرتغال در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، تصریح کرد: در هشت سالی که در ایران حضور دارم، جذاب‌ترین، مهم‌ترین و دشوارترین بازی را برابر پرتغال داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار پلی برای صعود به دور دوم خواهد بود و بازیکنان کار بزرگی را در پیش دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه ایران در آستانه بازی تاریخی قرار دارد، گفت: بله، دیدار با پرتغال مهمترین بازی ما خواهد بود. ما خودمان اجازه حضور در جام جهانی را گرفتیم و خودمان برای آن جنگیدیم. فراموش نکنید که پیش از اینکه به اینجا بیایم، هیچ‌کسی این آرزو و رؤیا (صعود به دور بعد) را برای ما متصور نبود. فرصت انجام سه بازی در جام جهانی را خودمان به‌دست آوردیم و خوشبختانه این رؤیا زنده است. این موضوع (صعود به دور بعد) مسئله خاص و متفاوت برای فوتبال ایران خواهد بود.

کی‌روش در واکنش به اینکه بحث‌هایی در رابطه با داوری بازی با پرتغال وجود دارد، چرا که برخورد داور اوروگوئه‌ای دیدار ایران ــ اسپانیا با ملی‌پوشان ایرانی خوب نبود، گفت: ما مربیان در موضع خوبی نیستیم که در مورد داوری صحبت کنیم. بازی با تیم‌های بزرگی چون اسپانیا و آرژانتین آن‌قدر برای مربیان سخت است که در این شرایط توقع از داوران این است که دانش‌ها و توانایی لازم برای قضاوت را داشته باشند.

وی ادامه داد: برای بازی مقابل اسپانیا داورانی از آمریکای جنوبی که اسپانیایی‌زبان بودند، انتخاب شدند. بازیکنان اسپانیا دائم با داور صحبت کرده او را تحت تأثیر قرار می‌دادند. رفتار داور دوگانگی مشهودی داشت، چرا که وقتی با بازیکنان اسپانیا صحبت می‌کرد، با محبت حرف می‌زد، اما کارت‌های نابه‌جایی به بازیکنان ما داد و رفتار خشن و غیرقابل قبولی داشت، حتی کارم با داور چهارم به جایی رسید که به ناظر داوری گفتم اگر من را می‌خواهد بزند، مشکلی نیست، اما در رفتار با بازیکنان ما دوگانگی مشهود بود.

این مربی پرتغالی همچنین تصریح کرد: هنوز علت خلق سیستم ویدئوچک داوری را نمی‌دانم، چون باید جلوی خطاهای انسانی را می‌گرفت. روز گذشته 500بار صحنه گل را دیدم و نفهمیدم معیارهای دوگانه این داور چه بود! البته من نباید راجع به این مسئله صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در رابطه با ادامه همکاری‌اش با تیم ملی، خاطرنشان کرد: الآن زمانی نیست که درباره آینده صحبت کنیم، باید در مورد حال صحبت کنیم. درست است، ما صحبت‌های رسمی با هم داشتیم، اما الآن می‌خواهم راجع به حال و دیدار با پرتغال تمرکز کنم. بین من و فدراسیون فوتبال مشکلی نیست، اما اگر بخواهم توافقی با فدراسیون ایران داشته باشم، نباید همان اتفاقات جام جهانی برزیل و روسیه بیفتد و همان افرادی که همیشه به برنامه‌های تیم ملی لطمه می‌زنند، دوباره این کار را تکرار کنند. مسئله مهم در حال حاضر، بازی با پرتغال است و اجازه دهید برای این بازی تمرکز کنم. وقت برای آینده بسیار است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند و شب تلخی را در مقابل هوادارانش سپری کند.

اخراج آرائوخو در نیمه اول و پنالتی‌ای که کانسلو در نیمه دوم به پی اس جی داد باعث شد که شرایط برای شاگردان ژاوی بسیار دشوار شود و تلاش آنها برای بازگشت به بازی نتیجه نداد و در نهایت این تیم با وجود کسب پیروزی در بازی رفت در این دیدار شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با اظهار داشت:« لیگ قهرمانان اروپا رقابتی واقعا فوق العاده است اما کاری که با شما می‌کند این است که باعث می‌شود عصبی شوید. گر اشتباهی انجام دهید باید تاوان آن را بلافاصله پرداخت کنید و به همین دلیل است که پیروزی و قهرمانی در این رقابت‌ها بسیار دشوار است چون شما حتی اجازه انجام یک اشتباه را هم ندارید.

آرائوخو نباید چنین خطایی را انجام می‌داد که در نهایت منجر به تصمیم داور برای اخراج او شد. این بازیکن باید اجازه می‌داد که دروازه‌بان تلاشش را برای مهار این توپ بکند نباید به باور این قدرت را می‌داد که او را اخراج کند.

اگر دمبله در شرایطی قرار داشت که می‌توانست به سمت دروازه شوت کند، من می‌توانستم کاری که کانسلو انجام داد را درک کنم اما او در گوشه محوطه جریمه بود. حتی اگر هم داور این صحنه را نمی‌دید، کمک داور ویدیویی می‌توانست متوجه شود که او پیش از آنکه با توپ برخورد داشته باشد با پا برخورد داشته است.

دیگر خبرها

  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • داور دربی اصفهان اعلام شد