Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد محمدی آخرین بار 8 سال پیش اوت نمایشی پرتاب کرده بود. آفتاب‌‌نیوز : در آخرین دقایق مسابقه ایران و اسپانیا و در حالی كه ایران به هر ثانیه از آن لحظات نیاز داشت، میلاد محمدی تصمیم گرفت اوت را با حالتی نمایشی پرتاب كند كه البته در انجام این كار ناكام بود اما چند ثانیه از زمان تیم ملی را گرفت و از جانب رسانه‌های خارجی مخصوصا رسانه های انگلیسی حسابی سوژه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار آزمون و رامین رضاییان دو بازیكن تیم ملی كه با خبرنگار برنامه عادل فردوسی‌پور گفتگو می كردند، به این موضوع هم اشاره كردند. رضاییان درباره این شكل از اوت انداختن گفت: بعد از بازی به میلاد گفتم این مدل اوت انداختن تمرین می‌خواهد. حداقل باید روز قبل از بازی تمرین كرده باشی. حالا تو تمرین كرده بودی؟ اما میلاد گفت آخرین بار 8 سال قبل این مدل اوت انداختن را تمرین كرده بودم. البته می‌خواستم برای دفعه دوم هم همین طوری اوت را پرتاب كنم كه داور به سمتم آمد و منصرف شدم.خبرانلاین  کد خبر: ۵۳۰۶۵۳ تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 وقتی ۲ شرکت ایتالیایی در سال ۲۰۱۰ از جزئیات پروژه اومااویا مطلع شدند، از ساخت آن انصراف دادند، اما این پروژه توسط مهندسان ایرانی ساخته و صبح امروز در سریلانکا افتتاح شد. تونل عمودیِ پروژۀ اومااویا به عمق ۶۱۸ متر معادل ۱.۵ برابر ارتفاع برج میلاد در عمق زمین حفر شده است. این تونل در سال ۲۰۲۰ یکی از ۴ پروژه منتخب جهان شد. تصاویر احداث این پروژه پیچیده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • انداختن چفیه دور گردن مجسمه جرج واشنگتن