Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۴ هزار خیر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری حمایت می کنند، اظهار داشت: دو هزار و ۲۴۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند.

وی عنوان کرد: خیران نقش مهمی نیز در حمایت از فرزندان مددجویان کمیته امداد در این استان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان مددجویان از حمایت های خیران  در این  استان بهره مند شدند.

وی بیان کرد: ۲۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 4328582

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد عید سعید فطر یاسوج خبرگزاری مهر خرم آباد کرمانشاه بیرجند مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای خروشان آموزه‌های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این دهه، ادامه داد: در این ایام علاوه بر اجرای جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، درخصوص اعزام مادران و دختران تحت حمایت برای مشرف شدن به زیارت حرم مطهر فرزندان همام امام موسی کاظم (ع)، امام زادگان و بقاع متبرک برنامه ریزی لازم صورت گرفته، همچنین دیدار با خانواده و دختران شهدا و نیز خانواده‌هایی که دختر بیمار دارند در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اجرای این برنامه‌ها را با هدف تقویت روحیه و خودباوری خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و افزود: در دهه کرامت به نوعروسان در آستانه ازدواج نیز جهیزیه و به خانواده‌های تحت حمایت براساس نیازشان، کالاهای ضروری زندگی اهدا خواهد شد، همچنین مراسم تجلیل از نخبگان دختر در روز تولد حضرت معصومه (س) و تجلیل از نخبگان پسر در روز تولد حضرت امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه خدمات این نهاد با مساعدت خیران و نیک اندیشان به خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: عموم مردم می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* نسبت به اهدای نذورات و مساعدت برای تامین مایحتاج نیازمندان واقعی اقدام کنند.

کد خبر 6100112

دیگر خبرها

  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند