Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تیم ملی فوتبال بلژیک با برتری قاطع ۵ بر ۲ مقابل تونس در آستانه صعود به جمع ۱۶ تیم پایانی جام جهانی قرار گرفت.

روبرتو مارتینس سرمربی اسپانیایی بلژیک بعد از پیروزی تیمش برابر تونس گفت: ما نسبت به بازی گذشته خود فوتبال بهتری به نمایش گذاشتیم و همین باعث رضایت من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازی برابر پاناما و تونس کاملا متفاوت بود. شما دیدید این بازی موقعیت‌های گل زیادی داشت. دو تیم پرس زیادی داشتند. خوشبختانه الان شرایط برای ما خوب است و در صدر جدول گروه قرار داریم. دیگر بیش از این چه می‌خواهیم؟ چون با تفاضل  گل خوب در صدر هستیم. هرچند اگر هم صعودمان بعد از بازی انگلیس و پاناما قطعی شود ما در بازی سوم هم برای کسب برد و پیروزی به میدان خواهیم  رفت چون می‌خواهیم تیم اول گروه‌مان شویم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تونس سرمربی تیم ملی بلژیک جام جهانی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند به سیزدهمین قهرمانی آسیا رسید

طرفداری | احسان اصولی از پیگیری درخواست حواله خودرو برای ملی پوشان فوتسال ایران خبر داد.

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت:

این قهرمانی حاصل 2 سال کار و تلاش و برنامه‌ریزی بود. شما خبرنگاران شاهد بودید که در تورنمنت‌های مختلف، بازی با تیم‌های مختلف، تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی برنامه ریزی کردیم. اگر رنکینگ کنونی فوتسال را نگاه کنید، پرتغال، اسپانیا و آرژانتین نخواستند با ما بازی کنند ولی اکثر کشورها که حرفی برای گفتن دارند با ما بازی کردند. بازی با برزیل خیلی خوب بود، شاید شاکله اصلی تیم را شمسایی از آن بازی انتخاب کرد. بعد از آن بازی با روسیه و بعد تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد.

وی ادامه داد:

از پس فردا کارمان را به امید خدا در خصوص کلیتی که برای جام جهانی انتخاب کردیم، شروع خواهیم کرد. ان‌شاءالله می‌رویم که در جام جهانی نیز افتخار آفرینی کنیم.

اصولی در خصوص تعداد اردوها برای جام جهانی گفت:

نظر شمسایی این است که لیگ ما حداقل 5-6 هفته پیش برود. این موضوع می‌تواند سطحی از آمادگی را به وجود آورد. برای بازی‌های دوستانه در فیفادی‌هایی که خواهیم داشت مذاکراتی انجام دادیم و اگر قطعی شد، خواهم گفت. با قدرت و مصمم آماده‌ایم که شهریور ماه در جام جهانی با قدرت حضور پیدا کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اضافه کرد:

ما در خدمت شمسایی هستیم و ان‌شاءالله با قدرت کارشان را ادامه خواهند داد. یک بدهی از پارسال باقی مانده بود، آن هم به خاطر آخر سال است. ما خودمان نیز درگیر بودیم و من خودم هم واقعیتش درگیر کاروان تیم بودیم. در اولین فرصت بدهی را تقدیم خواهیم کرد.

اصولی در خصوص جایزه ملی‌پوشان نیز گفت:

حواله خودرو که نه. حواله خودرو را که ما نمی‌دهیم. درخواست را بله پیگیری می‌کنیم. در آن چارچوبی که تعریف شده، بخشی پرداخت شده و بخشی پرداخت خواهیم کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم