Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@09:52:19 GMT

انفجار مهیب در الحدیده

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۷۹۶۴

انفجار مهیب در الحدیده

به گزارش پارس نیوز، 

منابع یمنی از وقوع انفجار مهیب ناشی از انهدام کامیون حامل سلاح و مهمات متعلق به شبه نظامیان ائتلاف سعودی در الحدیده خبر دادند.

 عصر امروز شنبه، انفجار مهیبی ناشی از انهدام یک دستگاه کامیون حامل سلاح و مهمات متعلق به شبه نظامیان ائتلاف سعودی در الحدیده رخ داده است.

به گزارش المسیره، یک منبع نظامی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که نیروهای ارتش یمن و انصارالله موفق شدند کامیون حامل سلاح و مهمات وابسته به ائتلاف سعودی را در شمال الدریهمی منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که این انفجار در شمال منطقه الدریهمی واقع در الحدیده در غرب یمن رخ داده است.

ائتلاف عربستان و امارات بعد از مدت‌ها طرح و نقشه و عملیات زمینی، سه‌شنبه هفته گذشته عملیاتی زمینی، دریایی و هوایی موسوم به «پیروزی طلایی» را با هدف اشغال بندر الحدیده، شروع کرد که هدف از این عملیات، اشغال شهر الحدیده و بندر و فرودگاه مهم آن بود تا از این طریق تنها شریان حیاتی نیروهای انقلابی و انصارالله یمن را قطع کند.

به رغم ادعاهای مکرر رسانه‌های ائتلاف متجاوز مبنی بر اشغال فرودگاه الحدیده، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این فرودگاه حضور دارند و از آن دفاع می‌کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یمن عربستان فرودگاه رسانه عربستان فرودگاه یمن پارس الحدیده پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو

ارتش بورکینافاسو طی عملیاتی موفق شد شماری از تروریست را از میان بردارد.

به گزارش ایسنا، ارتش بورکینافاسو در عملیاتی ضدتروریستی در شرق این کشور بیش از ۱۰۰ تروریست را کشت.

خبرگزاری ریانووستی روسیه با انتشار تصاویری از نظامیان این کشور، نوشت این کشور واقع در غرب آفریقا سال‌هاست که با تروریست‌ها در نبرد است و آن‌ها به اهداف نظامی و همچنین روستاها حمله می‌کنند.

بورکینافاسو در ژانویه ۲۰۲۳ به پیمان نظامی خود با فرانسه پایان داد و نیروهای فرانسوی نیز از این کشور خارج شدند.

نیروهای فرانسوی به بهانه کمک به بورکینافاسو در مبارزه با تروریست‌های مرتبط با گروه‌های تروریستی القاعده و داعش در آنجا مستقر بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار مهیب در بندر حیفا
  • انفجار مهیب در حیفا
  • شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در بندر حیفا
  • فوت یکی از عشایر در پی انفجار مین در قصرشیرین
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • الحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند