Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمدقنبری، فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این ستاد برگزار شد با اشاره به این مطلب که استان سیستان و بلوچستان براساس وسعت نسبت به سایر استان ها‌ی کشور پهناور‌ترین استان می‌باشد، گفت: متاسفانه بستر‌های وقوع جرم در این استان به دلیل ترانزیت مواد مخدر و بیکاری بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر این مطلب که سیستان و بلوچستان در زمینه سرقت دربین ۳۱ استان کشور رتبه ۱۸ را دارد افزود:۳۸ تن انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری توسط ماموران جان برکف نیروی انتظامی در استان کشف شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷ درصد افزایش یافته که در این راستا ۳۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و ۹ قاچاقچی در درگیری مسلحانه با ماموران خدوم نیروی انتظامی به هلاکت رسیده اند.

قنبری اظهارداشت: ۴۵۸ قبضه اسلحه جنگی در عملیات‌های مقابله‌ای با سوداگران مرگ کشف که در مدت سه ماهه سال جاری ۲۸ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۱۳ باند در این زمینه متلاشی و اعضای آن دستگیر شده اند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش ۲ درصدی را داشته است.

این مسئول ۲ دومیلیون و ۷۲۰ هزار لیت مواد سوختی قاچاق در سه ماهه اول سال از ۸۲ تانکر در ۴۰ محله دپو در سطح استان کشف که رشد صددرصدی کشف پرونده‌های قاچاق کالا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال را از مهمترین اقدامات سه ماهه امسال نیروی انتظامی در استان برشمرد.

قنبری با تاکید بر افزایش تعامل میان نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی تصریح کرد: نیروی انتظامی نیروی است که نظارت کامل بر نیرو‌های خود داشته و دارد.

این مسئول ادامه داد:در سه ماهه اول سال جاری ۶۴۵ نفر خرده فروش را دستگیر کردیم که نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته و ۳۰ منزل خرده فروش را درسه ماهه اول سال پلمب کردیم که در سال ۹۶ تعداد منازل پلمپ شده است.

وی درپایان خاطرنشان کرد:در حوزه ۱۱۰ به منظور رفع تاخیر جهت حضور سریع و به موقع در صحنه سیستم کارسنتر را راه اندازی کردیم و تلاش ما این است که تاخیر ماموران در صحنه را رفع و امکانات بیشتری برای ۱۱۰ قراردهیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است