Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، سارا هاکبی سندرز سخنگوی کاخ سفید به خبر اخراج شدنش در شب گذشته از یک رستوران در ایالت ویرجینیا واکنش نشان داد.
سندر درباره اقدام صاحب یک رستوران در ایالت ویرجینیا که او را از رستورانش اخراج کرد در حساب توئیتری خود نوشت: شب گذشته صاحب رستوران رِد هِن ( Red Hen) شهر لگزینتون ویرجینیا از من خواست رستوران را ترک کنم، چون برای رئیس جمهور آمریکا کار می کنم و من مودبانه این کار را کردم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات این فرد بیش از اینکه به من برگردد، نشانگر شخصیت او بود .من همیشه تمام تلاش خودم را می کنم تا با مردم ،از جمله آنهایی که مخالف من هستند محترمانه برخورد کنم و به این کارم ادامه خواهم داد.
شب گذشته سارا سندرز از سوی مالک رستوران رِد هِن ( Red Hen) به این علت که برای رئیس جمهور آمریکا کار می کند از این رستوران اخراج شد. پیشتر سارا سندرز خبر اخراجش را در مصاحبه با دیلی کالر تائید کرده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اخراج سخنگو سارا سندرز رستوران ویرجینیا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی اینتر قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا تیم رقیب جشن قهرمانی را برابر چشمان هواداران این تیم برگزار کند.

عملکرد پرفراز و نشیب میلان در این فصل و ناتوانی پیولی از کسب یک جام قهرمانی برای آنها باعث شده است که شایعه اخراج او از سوی مدیران این باشگاه از مدت‌ها قبل از سوی رسانه‌ها مطرح شود و هواداران این تیم هم از عملکرد او بسیار ناراضی هستند.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که پس از باخت شب گذشته، مدیران میلان به صورت جدی تصمیم به قطع همکاری با این مربی ایتالیایی گرفته‌اند و پیولی در پایان فصل باید نیمکت روسونری را ترک کند.

نام چند مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت میلان در فصل آینده در چند روز اخیر از سوی رسانه‌های ایتالیایی به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که شانس خولن لوپتگی از سایر گزینه‌های مطرح شده بیشتر باشد و باید دید که آیا این دو طرف به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!