Web Analytics Made Easy - Statcounter

تروریست‌های النصره بار دیگر محلات مسکونی درعا را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، امروز شنبه در پی حملات خمپاره‌ای تروریست‌های النصره به اطراف منطقه "البانوراما" در شهر درعا، 2 غیرنظامی کشته و 5 نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تروریست‌های النصره بعد از ظهر امروز محله "الکاشف" را با یک خمپاره هدف قرار دادند که در پی آن یک شهروند سوری زخمی و خساراتی به برخی از املاک عمومی و خصوصی وارد شد.

تروریست‌های جبهه النصره که در برخی مناطق شهر درعا مستقر هستند، با هدف تحت فشار گذاشتن غیرنظامیان و منصرف کردن آن‌ها از حمایت از ارتش عربی سوریه در نبرد علیه تروریسم تکفیری، مناطق نظامی و محلات مسکونی شهر درعا را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای خود قرار می‌دهند. 

همچنین تروریست‌های مستقر در حومه شرقی درعا صبح امروز روستای "حران" در حومه السویداء را هدف قرار دادند.

خبرنگار سانا در السویداء گفت که سه خمپاره توسط تروریست‌ها از بصر الحریر و اطراف آن در حومه شرقی درعا به روستای حران در حومه غربی شلیک شد که این حملات خسارات مالی زیادی بر جا گذاشت.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری اسپوتنیک بامداد یکشنبه گزارش داد که پدافند هوایی سوریه در منطقه جنوبی این کشور در استان درعا با موشک‌های متجاوز اسرائیلی مقابله کردند.

به گفته رسانه روسی، پدافند هوایی ارتش این کشور به حمله هوایی اسرائیل به اهدافی در استان درعا در مناطق جنوبی سوریه پاسخ داد و آن را ناکام ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، پدافند هوایی سوریه در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی که نقاطی را در حومه شمالی استان درعا هدف قرار داده بود، موفق شد که در اقدامی حرفه‌ای موشک‌ها را پیش از آنکه به هدف برسند، رهگیری و نابود کند.

خبرنگار اسپوتنیک در سوریه گزارش داد که در پی حمله موشکی صهیونیست‌ها که قصد هدف قرار دادن ایستگاه رادار بین شهر إزرع و شهرک نامر در حومه شمالی استان درعا را داشتند، سامانه پدافندی به مقابله با آنها برخاست که تعدادی از موشک‌های شلیک شده رژیم صهیونیستی قبل از اصابت به اهداف تعیین شده توسط پدافند هوایی سوریه رهگیری و ساقط شد.

به گفته این منبع تنها خسارات مادی به همراه داشته است.

صهیونیست‌ها تا کنون بارها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را هدف تجاوز نظامی قرار داده‌اند. دولت دمشق نیز تا به حال چندین مرتبه در نامه‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است.

با وجود تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تا کنون سازمان ملل و شورای امنیت اقدامی جهت توقف این اقدامات تجاوزکارانه انجام نداده‌اند.

کد خبر 6083903

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت