Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس فراکسیون امید مجلس با انتقاد از کسانیکه خود را سخنگوی بزرگان اصلاحات معرفی می کنند، هشدار داد که جریان اصلاحات باید مراقبت کند از درون ضربه نخورد چرا که در مواقعی از درون جریان اصلاحات صداهایی شنیده می شود که جز ایجاد چالش و هزینه در درون خانواده اصلاحات دستاورد دیگری ندارد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از اعضای شورای شهر کرج، با اشاره به مشکلات استان البرز بویژه شهر کرج بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون برای حل این مشکلات تاکید کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم به سرعت باد می گذرد و ما مسئولین اگر نتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم را که توانایی حل آن را داریم مرتفع کنیم نباید انتظار داشته باشیم که مردم با ما همراهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد نیروی انسانی در کشور بویژه نسل جوان، تصریح کرد: یادمان نرود که نسل جوان باانگیزه و نخبه که در ایام انتخابات بیشترین فعالیت را در ستادهای انتخاباتی داشته‌اند می توانند موتور محرکه توسعه در کشور باشند و باید به نحو شایسته ای از این ظرفیت بالقوه استفاده کرد بخصوص در شهر کرج که این قشر از جامعه می‌توانند اتاق فکر خوبی برای مدیریت شهری باشند.

رئیس فراکسیون امید با مرور فعالیت‌های جریان اصلاح‌طلب در دهه ۹۰ ، یادآور شد: جریان اصلاحات در دهه اخیر ظرفیت خود را به خوبی نشان داد و نقشه برخی جریانات که می خواستند القاء کنند جریان اصلاح طلب به دنبال رو دررویی با نظام است را نقش بر آب کرد و به مرور فاصله خود را با حاکمیت ترمیم کرد.

وی با بیان اینکه در انتخاب مسیر به درستی عمل کردیم، خاطرنشان کرد: در مقطعی که برخی به دنبال حذف جریان اصلاح‌طلب بودند، گفتمان اصلاحات با راهبرد مشارکت فعال در انتخابات در ۳ انتخاباتی که در دهه ۹۰ برگزار شد توانست به پیروزی دست پیدا کند البته هدف گفتمان اصلاحات صرفا حضور در قدرت نیست بلکه هدف اصلاح برخی سازوکارها در داخل نظام است که برای تحقق این هدف حضور در قدرت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

عارف با یادآوری فعالیت‌های صورت گرفته برای انتخابات اخیر شوراها، گفت: انتظار ما از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخصوص شوراهای کلان شهرها این است که به عقبه گفتمانی خود توجه داشته باشند و یک صدا از شوراها شنیده شود. نهاد شوراها که میراث دوران اصلاحات است در دور جدید باید خروجی قابل اعتنایی برای افکار عمومی داشته باشد و نباید خود را درگیر روزمرگی کند و باید مهمترین دغدغه آن خدمت به مردم و پاسخ به مطالبات آنها در ارتباط با مدیریت شهری و اختیارات خود باشد.

رئیس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات باید مراقبت کند از درون ضربه نخورد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مواقعی از درون جریان اصلاحات صداهایی شنیده می شود که جز ایجاد چالش و هزینه در درون خانواده اصلاحات دستاورد دیگری ندارد و شخصا امیدوارم که اینگونه مواضع از سرناآگاهی باشد و همه دوستان به رمز پیروزی و موفقیت این جریان که وحدت و انسجام است توجه جدی کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد برای خود تکلیف فرض می کنند که به نیابت از برخی بزرگان اصلاحات رهنمودهایی صادر کنند، تصریح کرد: در جریان انتخابات اخیر هیات رئیسه مجلس شاهد بودیم عده‌ای مدعی سخنگویی از جانب برخی بزرگان اصلاحات شدند و خواستند در تصمیمات فراکسیون امید مداخله کنند که چون از نیت باطنی آنها خبر داشتیم روی خوش به آنها نشان داده نشد هر چند در گذشته هم همین افراد چنین اقداماتی انجام داده بودند ولی بعدا در جلسات خصوصی عذرخواهی کردند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار تعدای از اعضای شورای شهر کرج گزارشی از فعالیتهای این شورا بویژه روند طی شده برای انتخاب شهردار جدید ارائه کردند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون ممنوعیت به کارگیری اصلاحات بیگانه باید اجرا شود

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح شنبه ٢۶ اسفندماه در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با موضوع قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصلاحات بیگانه که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار گردید اظهارداشت: تولید و توزیع‌کنندگان کالاها و صاحبان مراکز کسب و پیشه در صورت تخلف از قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی بیگانه به ترتیب به مجازات‌های اخطار کتبی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعویض علائم و نشانه‌ها و تغییر اسامی و عناوین پس از اعلام وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی توسط وزارت کشور یا دستگاه‌های ذیربط باهزینه متخلف، تعطیل موقت محل کار ویا لغو پروانه کار محکوم‌خواهند شد.

وی با اشاره به تشریح آئین نامه اجرایی قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه، افزود: دستگاه‌های متولی که به کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، اماکن تولیدی و تجاری و خدماتی پروانه تأسیس و پروانه کسب یابهره برداری یا اجازه تولید و ادامه فعالیت می‌دهند موظفند پس از صدور پروانه و اجازه تولید و ادامه فعالیت به متقاضیان ابلاغ کنند تا نسبت به تغییرنام مؤسسه یا محصولات خود و گزینش نام فارسی اقدام کنند.

وی، تصریح کرد: طبق آئین نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درصورت اطلاع یا مشاهده تخلف، طی اخطاریه به متخلف ضمن بیان مورد یا موارد تخلف ۱۵ روز مهلت تعیین می‌کند تا رفع تخلف صورت گیرد.

وی ادامه داد: چنانچه پس از پایان مدت مذکور تخلف رفع نشده باشد مراتب را به حوزه‌انتظامی محل اعلام می‌نماید تا نسبت به تعویض نشانه‌ها و تغییر اسامی و عناوین اقدام لازم به عمل آید.

حجت الاسلام حمیدی، افزود: در صورت تکرار تخلف مراتب ازطریق‌مراجع قضائی برای اعمال مجازات منعکس خواهد شد.

کد خبر 6055986

دیگر خبرها

  • بازی‌های درون برنامه لینکدین توسعه می‌یابند
  • محمودزاده، نماینده مجلس: مجلس آینده طرح‌ها و مصوبات غیراصولی زیادی خواهد داشت/ دعوای میان اصولگرایان شدت می‌گیرد/ به دلیل انتقاد از دولت و موضع گیری در جریان اعتراضات سال گذشته ردصلاحیت شدم
  • نگاه زیبای یکی از بزرگان جهان مسیحیت به امام علی (ع) + فیلم
  • کشتی تهران سال‌ها در رکورد بود/ از همه بزرگان استفاده کردیم
  • انتقاد مسکو از حربه آمریکا برای ضربه به انتخابات روسیه
  • انتقاد مسکو از حربه آمریکا برای ضربه زدن به انتخابات روسیه
  • کاهش مدت خدمت سربازی تایید شد + جزئیات
  • نکات اخلاقی بزرگان دین در برنامه «کیمیای سعادت»
  • ببینید | صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه تایید شد
  • قانون ممنوعیت به کارگیری اصلاحات بیگانه باید اجرا شود