Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@03:50:33 GMT

آزار و اذیت وحشیانه دختر نوجوان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۹۱۶۱

آزار و اذیت وحشیانه دختر نوجوان

به گزارش پارس نیوز، 

یک جوان که به ‌طرز وحشیانه‌ای دو دختر نوجوان را ربوده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، محاکمه شد.

ششم اردیبهشت ماه خانواده دختر 10 ساله‌ای با مراجعه به کلانتری اعلام ‌کردند دخترشان ربوده شده است. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد دختر 10 ساله هنگام رفتن به خانه به ‌زور توسط جوانی ربوده شده و پس از انتقال به خانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین‌ترتیب به دستور بازپرس پرونده این جنایت سیاه در اختیار پلیس قرار گرفت و مأموران به تحقیق در این باره پرداختند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت که کارآگاهان با شکایت خانواده ‌دیگری روبه‌رو شدند که نشان می‌داد دختر 8 ساله‌شان توسط همین جوان ربوده‌ شده و در خانه‌ای خالی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. براساس این شکایت 14 روز پس از نخستین جنایت سیاه ، دختر 8 ساله برای خرید سبزی از خانه بیرون رفته اما ناپدید شده بود. تا اینکه پس‌از ساعتی در اوج پریشانی به خانه‌شان برگشته و گفته بود از سوی مردی در خیابان ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.

بدین‌ترتیب مأموران پس از این شکایت توانستند سرنخ‌هایی به‌دست آورند. دختر 8 ساله گفت او به خانه‌ای منتقل شده که در حیاطش یک سگ نگهداری می‌شد. با سرنخ‌هایی که دخترک در اختیار مأموران قرار داد، آنها به خانه شیطانی رسیدند. مأموران سرگرم تحقیق بودند که ناگهان مردی از خانه مورد نظر خارج شد.

دخترک نیز آن مرد را نشان داد و مدعی شد وی همان فردی است که او را ربوده بود. متهم که متوجه حضور مأموران شده بود تصمیم به فرار گرفت اما در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

پلیس ضمن تحقیق درباره زندگی خصوصی این تبهکار دریافت که او در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته و مدتی قبل به‌دلیل اختلاف بر سر معامله مواد توسط افرادی ربوده شده و به پاکستان انتقال یافته بود اما پس از مدتی آدم ربایان وی را آزاد کرده بودند.

با توجه به حساسیت موضوع دو دختر 10 و 8 ساله به پزشکی قانونی معرفی شدند و مشخص شد که دختر هشت‌ساله به طرز وحشیانه‌ای مورد آزار قرار گرفته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آزار و اذیت خانواده قاچاق مواد مخدر پاکستان آزار و اذیت پاکستان خانواده قاچاق مواد مخدر پارس دختر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است