Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@03:16:30 GMT

رسوایی مرد سیاست به خاطر تصاویر غیر اخلاقی اش

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۹۳۰۳

رکنا: دیپلمات سابق واتیکان با اعتراف در دادگاه به مشاهده و به اشتراک گذاری تصاویر مستهجن در شبکه‌های اجتماعی به پنح سال حبس محکوم شد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، یک دیپلمات سابق و ایتالیایی واتیکان به دلیل وجود تصاویر مستهجن مربوط به کودکان در تلفن همراهش به پنج سال زندان Prison محکوم شد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی»، «مانسیگنور کارلو کاپلا» سفیر سابق واتیکان روز شنبه در جریان محاکمه‌اش سرانجام به تماشای تصاویر مستهجن مربوط به کودکان از تلفن همراهش اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپلای پنجاه و یکساله در جریان جلسه دادگاه اذعان کرد که مشاهده تصاویر مستهجن درباره کودکان یک مانع در حرفه کاری‌اش و به عنوان «کشیش» بود.

این دیپلمات سابق واتیکان که در سفارت واتیکان در واشنگتن. دی. سی حضور داشت، گفت که با اشتراک گذاری تصاویر مستهجن در برخی شبکه‌های اجتماعی بدین کار مبادرت می‌ورزیده است. وی همچنین انتقال به آمریکا را موجب بروز بحران در زندگی‌اش خواند.

به گزارش راشاتودی، قضیه این کشیش خلافکار واتیکان در اوت ۲۰۱۷ و با هشدار وزارت خارجه آمریکا به اسقف اعظم برملا شد.

وی در کانادا نیز با مشکل مواجه شد و پلیس Police شهر «وینسور» برای او حکم جلب صادر و اعلام کرد که کارلو کاپلا حین دیدار از یک کلیسا در این منطقه گوشی همراهی داشته که در آن تصاویر مستهجن وجود داشته است.

مانسیگنور کارلو کاپلا سرانجام ماه آوریل از سوی واتیکان دستگیر شد و «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان در آن زمان از جامعه مسیحیان عذرخواهی کرد. دادگاه جنایی واتیکان نیز این کشیش را ۵ هزار یورو جریمه کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به دو دختر در خانه مجردی

2 پسر جوان 5 شبانه روز مینا را در خلوتگاه شیطانی برده خود کرده بودند

آزار خانم خبرنگار هنگام گزارش زنده در جام جهانی روسیه + تصویر

شب عروسی دیدم زنم ریش دارد وحشت کردم! +عکس

قتل فجیع سوسن در جشن تولدش / قاتل می خواست او را به اتاق خالی ببرد! + عکس

چشمان آن دختر رهایم نمی کند / بلای شیطانی که بر سر دختر اصفهانی در مشهد آمد

مجری خبر تلویزیون درگذشت

تجاوز 4 پسر به دختر جوان پس از شب بله برون

دردسر شوم عیاشی های پدر برای دختر بی نوا در مشهد

2 جوان مرا در دخمه شیطانی آزار دادند / فرهاد نفر سوم بود که دختر جوان را فراری داد! + عکس

داماد خائن هنگام مراسم عقد عروس را عوض کرد / مهمانان شوکه شدند! + عکس

نیمه شب وقتی بیدار شدم، شوهرم و یک زن غریبه را در حمام دیدم! / اعتراف زن قاتل سریالی گیلان +عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سیاسی زندان Prison پلیس Police جنایی واتیکان دادگاه اعتراف تصاویر مستهجن محکوم شد عکس ایران حوادث جام جهانی من مرد عروس جوان زندگی آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار