Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما  ؛ رهبر حزب مخالف کارگر انگلیس گفت تصمیم ترامپ به قطع کمک به سازمان ملل در زمینه حمایت از آوارگان، این سازمان را با بحران روبرو کرده است.
­جرمی کوربین با انتشار عکسی از خود به هنگام پذیرایی از کودکان فلسطینی در اردوگاه آوارگان الزعتری اردن که میزبان آوارگان فلسطینی و سوری است، در حساب توئیتری خود نوشت : من امروز با کودکان فلسطینی در یکی از بزرگترین اردوگاههای آوارگان فلسطینی دیدار کردم، اما در پی تصمیم ترامپ در زمینه قطع کمک مالی آمریکا، سازمان ملل که از آوارگان حمایت می کرد با بحران روبرو شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید امیدواری این کودکان را تضمین و تلاش برای پایان دادن به بحران آوارگان را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کودکان فلسطيني سازمان ملل آوارگان تضمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران در کاتالان

سرمربی آبی‌اناری‌ها نظرش را تغییر داد و تابستان پیش رو بارسا را ترک نخواهد کرد. وضعیت ژاوی و تصمیم تازه‌اش باعث ایجاد یک بحران داخلی در بارسلونا شده‌اند.

به گزارش ایسنا، ژاوی چند ماه قبل بعد از حذف آبی‌اناری‌ها از جام حذفی اعلام کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد. آبی‌اناری‌ها در هفته‌های اخیر ناامیدکننده ظاهر شدند؛ به طوری که هم برابر رئال مادرید شکست خوردند و هم در لیگ قهرمانان اروپا از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند. پیش‌بینی می‌شد ژاوی با توجه به ناکامی در فصل جاری در پایان فصل تیم را ترک کند اما او در نهایت تصمیم به ماندن گرفت و نظرش را تغییر داد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، بعد از جلسه چهارشنبه‌ ژاوی با لاپورتا نوشت: ژاوی نظرش را تغییر داد و در بارسلونا باقی خواهد ماند. او بعد از نشست اخیرش با لاپورتا تصمیم گرفت با شرایط موجود در بارسلونا کنار بیاید و به این ترتیب فصل بعد هم سرمربی تیم خواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی هم اعلام کردند قرار است باشگاه بارسلونا در دستیاران ژاوی تغییراتی را به وجود آورد.

وضعیت ژاوی باعث ایجاد یک بحران داخلی در بارسلونا شده است. هیات‌مدیره به جدایی او در تابستان پیش رو رای داد؛ در حالی که خوان لاپورتا تصمیم گرفت او را تا سال ۲۰۲۵ نگه دارد. ژاوی خواستار پرداخت دستمزد سال آخر قراردادش در صورت اخراج شده بود. حال با تصمیم تازه، برخی از اعضای هیات‌مدیره ممکن است در روزهای آینده از سمتشان استعفا دهند.

به نظر می‌رسد که بارسلونا در تابستان آبستن حوادث زیادی خواهد بود و باید منتظر خریدهای بزرگ برای این تیم بود؛ چرا که این بارسلونا توانایی رقابت با رئال مادرید را چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • بحران در کاتالان
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی