Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@07:18:24 GMT

اشک سردار آزمون از ناسپاسی هواداران

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۹۹۰۱

ستاره تیم ملی ایران در شرایطی که اشک می ریخت از انتقادات در فضای مجازی گلایه کرد.

ورزش 3 نوشت: سردارآزمون در پایان دیدار با اسپانیا در جمع خبرنگاران درباره دیدار سخت تیم ملی و شکست برابر ماتادورها گفت: بازی سختی برابر اسپانیا داشتیم. آنها تیمی قدرتمند و متشکل از بازیکنان بزرگ هستند. تلاش کردیم تا برابر آنها بازنده نباشیم اما شانس یار ما نبود و آنها موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی درباره شانس تیم ملی برای صعود از این مرحله افزود: ما یک بازی برابر پرتغال داریم و با تمام تمرکز برای این بازی آماده می شویم. برای صعود صد در صد شانس داریم و البته هر سه تیم شانس دارند. مطمئنا به پرتغال نخواهیم باخت و همه تلاش خود را می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

آزمون در واکنش به این موضوع که چرا بعد از بازی اشک می ریخت در حالی که همه از نتیجه بازی راضی بودند، خاطر نشان کرد: من خیلی گله دارم. آنها فکر می کنند من اصلا تلاش نمی کنم.

مهاجم تیم ملی بعد از چند دقیقه اشک ریختن در شرایطی که قصد داشت محل نشست خبری را ترک کند در پاسخ به این سوال که چه کسی فکر می کند تو تلاش نمی کنی، افزود: مردم. از من بی دلیل انتقادات زیادی می شود. آنها نمی دانند من چقدر تلاش می کنم. من و همه تیم به روسیه آمدیم که مردم را شاد کنیم و در مقدماتی نیز تلاش کردم تا مردم را شاد کنم. مردم می خواهند من را بشکنند. من آدم بازنده ای نیستم و دلم به حال خودم می سوزد. اگر مردم ناراضی باشند، بعد از جام جهانی به تیم ملی نخواهم آمد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بختیاری‌زاده: برای تصمیم‌گیری در اختیار باشگاهم

به گزارش ورزش سه، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از شکست ۱-۰ صنعت نفت برابر ملوان گفت: بازی خوبی بود. به تیم خوب و پرقدرت ملوان تبریک می‌گویم. در کل بیننده‌ها شاهد بازی خوب و جانداری بودند. با احترام به تیم ملوان که واقعا بازی برابر آن در انزلی سخت است ولی بازیکنانم امروز بی نظیر بودند و به آنها خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم که متاسفانه کمی بی دقت بودیم‌. ملوان یکی دو موقعیت داشت؛ یک موقعیت خیلی خوب در شروع بازی داشت و موقعیت دومش که یک موقعیت ۶۰-۷۰ درصدی بود، تبدیل به گل شد و توانست بازی را مدیریت کند و ببرد. در کل بازی خوبی بود.

او با اشاره به عملکرد تیمش برابر ملوان گفت: ما در بخش‌های فنی خوب هستیم و امروز همه دیدید با احترام به ملوان قدرتمند، صنعت نفت شایسته بود حتی بازی را ببرد. قاطعانه می‌گویم امسال هیچ تیمی مثل صنعت نفت آبادان، ملوان را تحت فشار نگذاشته و برابرش موقعیت ایجاد نکرده بود. شاید یکی دو مورد بود که آنها هم موقعیت داشتند. اینها نکات مثبتی است که من از تیمم می‌بینم. باز هم به بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم.

بختیاری‌زاده در خصوص آینده‌اش در صنعت نفت گفت: باشگاه می‌تواند هر تصمیمی درباره من بگیرد اما دو مسئله باعث شد همینجا قاطعانه بگویم تا آخر لیگ با همین‌ مجموعه بازیکنان که به شرف‌شان درود می‌فرستم، با تمام وجود ادامه می‌دهم. انسان به امید زنده است‌ و فوتبال هم جزئی از زندگی است، اما باشگاه هر تصمیمی بگیرد، من به صورت حرفه‌ای در اختیارش هستم.

او در خصوص شرایط روحی تیمش توضیح داد: همه بازی‌ها سخت است، چه بازی‌های خانگی و چه بازی‌های بیرون خانه. ما محکوم هستیم که اول تلاش کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. برد و باخت در فوتبال مهم است اما چیزی که من به آن باور دارم این است که بازیکن باید عادت کند عملکرد حرفه‌ای و مناسبی داشتند که به نتیجه گیری ختم شود. البته بگویم که ما برای بردن باید باز هم کامل‌تر بازی کنیم. در کنار این مسائل با توجه به شرایط بد تیم در جدول، بچه‌ها یک فشار روحی بد و فشار روانی منفی را به دوش می‌کشند، چون آنها هم فکر می‌کنند و دوست دارند هواداران را خوشحال کنند. این باعث می‌شود در زدن ضربه‌های آخر استرسی و بی دقت شوند.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به اینکه هواداران ملوان دوست دارند این تیم در لیگ بماند، گفت: من هم به هواداران خوب ملوان درود می‌فرستم. این بزرگی و درک و صداقت و پاکی آنها را می‌رساند و بیخود نیست که همیشه وقتی صحبت از ملوان و صنعت نفت آبادان می‌کنیم، آنها را تیم‌های ریشه‌دار می‌دانیم. من هم برای ملوان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • ما از حالا منتظر ال‌کلاسیکو هستیم
  • کشف بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان
  • بختیاری‌زاده: برای تصمیم‌گیری در اختیار باشگاهم
  • سون هیونگ مین: شکست ۳-۰ برابر فولام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
  • همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم
  • سردار دوباره فیکس است: بفرما، یک فرصت طلایی
  • تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود
  • بلیت شمس آذر - تراکتور رایگان شد
  • تمجید ایتالیایی‌ها از سردار آزمون