Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ارتباطی باعث برای ایجاد خلق ثروت در سطح کشور می‌شود و برنامه‌های بعدی ما براساس چگونگی استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی برای حوزه توانمندسازی و خلق ثروت در حوزه اقتصاد خانواده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور ابراهیمی شامگاه شنبه پس از افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان کرمان در جمع مردم روستای گروک از توابع بخش کوهساران شهرستان راور با اشاره به اینکه سال گذشته با زلزله‌های پی در پی در منطقه کوهساران مواجه شدیم، اظهار داشت: در زمان بروز زلزله مشکلات ارتباطی یکی از مشکلات مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جا دارد از پیگیری‌های «رزم حسینی» استاندار سابق کرمان برای رفع مشکلات ارتباطی استان تقدیر و تشکر کنیم.

پور ابراهیمی تصریح کرد: در سفر قبلی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری استان کرمان مصوباتی برای رفع مشکلات ارتباطی استان داشتیم و ایشان امروز خبرهای خوبی برای استان کرمان و منطقه کوهساران داشتند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۸۸ دکل فرستنده مخابراتی و ارتباطی در سطح استان کرمان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: یک هزار و ۳۰۰ روستایی که فاقد تلفن ثابت بودند از امروز با حضور وزیر ارتباطات این بحث را عملیاتی می‌دانیم، همچنین ۲ هزار و ۴۰۰ روستایی که فاقد اینترنت بودند در این حوزه نیز اقداماتی صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی باعث خلق ثروت در سطح کشور می‌شود و برنامه‌های بعدی ما براساس چگونگی استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی برای حوزه توانمندسازی و خلق ثروت در اقتصاد خانواده است.

کد خبر 4328682

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری ارتباطات کرمان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خبرگزاری مهر خرم آباد کرمانشاه بیرجند مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟