Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سوئد با ارائه یک نمایش خوب، از رقیب پر آوازه خود جلو افتاد ولی رویس در ابتدای نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

به گزارش وبسایت نود، آلمان برای جبران شکست در بازی نخست مقابل مکزیک و فرار از حذف ناباورانه و زودهنگام، در پی پیروزی مقابل سوئد در بازی دوم است، بازی آلمان و سوئد در سوچی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی آلمان برای مسابقه با سوئد نسبت به بازی قبلی تفاوت هایی دارد. سوئد هم با تغییراتی راهی زمین شده است. ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

آلمان: نویر، کیمیش، رودیگر، بواتنگ، هکتور، کروس، رودی، رویس، درکسلر، مولر، ورنر

سوئد: اولسن، لاستیگ، لیندلوف، گرانکوئیست، آگوستینسن، لارسن، اکدال، برگ، فورسبرگ، کلاسن، تویوونن

آلمان بعد از باخت مقابل مکزیک در بازی نخست خود، واکنش مثبتی در شروع مسابقه دوم خود داشت و در 15 دقیقه ابتدایی آن ها تیم برتر میدان بودند، در ده دقیقه نخست بازی 2-3 بار مدافعین میانی سوئد، مانع گلزنی حریف شدند تا آلمان به گلی زودهنگام نرسد.

اما در ان سمت سوئد هم روی ضدحملات خطرناک کار می کرد، دقیقه 13 بازی صحنه ای مشکوک رقم خورد، برگ توسط بواتنگ سرنگون شد ولی خبری از اخراج و پنالتی نبود، تصمیمی هم از سوی VAR گرفته نشد.

در عین حال که آلمان تلاش می کرد به دروازه حریف نزدیک شود، سوئد نه تنها با دفاع منطقی مقابل تیم لوو ایستاده بود بلکه کم کم زردپوشان خودشان را در زمین بازی پیدا کردند و در دقیقه 32 در عین شگفتی به گل نخست بازی رسیدند. یک توپ گیری در میانه میدان با پاس خوب کلاسن در عمق دفاع حریف همراه شد، تویوونن هم آماده بود تا با یک ضربه فنی و دقیق، بازی را 1-0 کند.

در ادامه نیمه اول و به خصوص در 5 دقیقه پایانی، حملات زهرداری از سوی دو تیم رقم خورد و بازی می توانست باز هم گل داشته باشد ولی دو موقعیت خیلی خوب در هر دو سمت هدر رفت تا همچنان مسابقه 1-0 بماند و دو تیم با همین نتیجه هم به رختکن بروند.

آلمان ها در ابتدای نیمه دوم شروع خوبی داشتند و به گلی زودهنگام رسیدند، دقیقه 47 بود که سانتر ورنر از جناح چپ با ضربه رویس همراه شد و توپ در گوشه دروازه آرام گرفت تا مسابقه 1-1 شود.

این خبر به روز می شود...

 

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی آلمان اختصاصی سوئد جام جهانی 2018 روسیه گزارش زنده گزارش بازی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!