Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور  ظهر آدینه  در خطبه‌های نماز  جمعه  میامی به میزبانی مسجد جامع، بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر عامل مهم‌ترین مشکلات اجتماعی، متأسفانه هزینه‌های سنگینی را بر جامعه وارد کرده است، تأکید کرد: عوارض ناشی از اعتیاد تهدیدی برای جامعه بشریت محسوب می‌شود که حتی موجب رکود اجتماعی و از هم پاشیدن کانون خانواده‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مسئولان درباره اعتیاد اقدامی صورت دهند، افزود: اگر در برابر چنین تهدیدی کاری صورت ندهیم، قطعاً به مشکل برخواهیم خورد چراکه کانون خانواده مسلمان ایرانی در مواجهه با این پدیده شوم، متزلزل خواهد شد.

ایران اسلامی دارای ملتی با روحیه مثبت

امام‌جمعه میامی در ادامه ضمن گرامیداشت شهدای ترور در انقلاب اسلامی، گفت: ترور شخصیت‌های انقلابی از توطئه‌های استکبار در طول انقلاب بوده است.

صفایی پور بابیان اینکه دشمن در واقعه هفتم تیر سال ۶۰ نشان داد که به دنبال تمام کردن مسیر انقلاب و جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند با کشتن فعالان انقلابی در برابر مردم و انقلاب نوپایشان بایستند که این امر خیالی باطل بود.

وی افزود: دشمن هنوز درک نکرده است که نظام جمهوری اسلامی از ملتی باروحیه اسلام و انقلابی با تکیه بر وحدت ملی و حضور ولی فقیه برخوردار است.

دستگاه قضا عدالت را سرلوحه قرار دهد

امام جمعه میامی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: دستگاه قضا با حق الناس سر و کار دارد و برای قضاوت در زمینه حق و حقوق مردم باید عدالت را محور کار خود قرار دهد.

صفایی پور  همچنین به اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: ترویج و توسعه معنویت، اخلاق و توسعه شاخصه‌های اعتقادی از اهداف تشکیل این نهاد انقلابی به فرمان امام راحل(ره) بوده است

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برگزار شد، گفت: پیش نماز‌های ما باید به مدیران و فعالان در عرصه اجرای معنویات رهبری تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: اینکه چرا ما کار فرهنگی می‌کنیم و در مردم اثر نمی‌گذارد، به دلیل آلودگی فکری و بصری در محیط جامعه است که باید طهارت لازم برای کار‌های فرهنگی را لحاظ کرد.

به گفته امام جمعه قزوین، مردم باید بدانند که تبعیض برای مسوولان مهم است و نباید اجازه داد که صحنه زشت این موضوع برای جامعه آشکار شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: خوشبختانه قزوین در فضای قرآنی کشور خوش درخشیده و در مسابقات متعدد قرآنی وضعیت خوبی دارد، حتی در حوزه عفاف و حجاب نیز جزو سه استان برتر کشور ارزیابی شده است.

امام جمعه قزوین بر اهمیت طرح اعتلا تیر تاکید کرد و یادآور شد: در این طرح قرار است بیش از ۹۰۰ امام جمعه سراسر کشور شرایط فرهنگی استان‌ها را رصد کرده و برنامه محور وارد میدان شوند که ما نیز باید در این حوزه پیشگام باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماز جمعه قرارگاه است، هنوز به خوبی مورد توجه قرار نگرفته و همه باید در محلات مساجد را فعال کنند تا برکات این اماکن فرهنگی به نماز جمعه و مراسم مختلف جریان یابد.

امام جمعه قزوین به ظرفیت‌های فرهنگی قزوین نیز اشاره کرد و یادآور شد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، نام بردن علما و فاخران و مشاهیر قزوین چند ساعتی زمان می‌برد که این مساله بیانگر ارزشمند بودن این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه