Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال انگلیس و سنگال می‌توانند یک‌شنبه جواز حضور به دور بعد این رقابت‌ها را قطعی کنند.

به گزارش ایسنا، در  ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یک‌شنبه سه مسابقه برگزار می‌شود و دور دوم این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

ساعت ۱۶:۳۰، انگلیس - پاناما، ورزشگاه نیژنی

تیم ملی فوتبال انگلیس بعد از برتری دقیقه ۹۰ مقابل تونس حالا برای  قطعی کردن صعودش به جمع ۱۶ تیم مرحله بعد نیاز به هر سه امتیاز مسابقه با پاناما را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دله الی غایب بزرگ سه شیر در این مسابقه است و این هافبک ارزنده نمی‌تواند به دلیل مصدومیت برای تیمش به میدان برود. پاناما  نیز بعد از شکست سنگین ۳ بر صفر امیدوار به کسب حداقل یک امتیاز از این بازی است.

ساعت ۱۹:۳۰، ژاپن - سنگال، ورزشگاه اکاترینبورگ

نماینده آسیا بعد از برتری دلچسب برابر کلمبیا ۱۰ نفره در بازی قبل حالا باید به مصاف تیم سنگال برود که نمایش خوبی برابر لهستان در بازی نخست داشت. جدال برنده‌های روز نخست این گروه نیز از این جهت حائز اهمیت است که تیم برنده خیالش را بابت صعود از گروه راحت خواهد کرد.

ساعت ۲۲:۳۰، لهستان - کلمبیا، ورزشگاه کازان

یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها مصاف دو تیم لهستان و کلمبیا است. دیداری که می‌توان آن را نبرد برای حذف نشدن دانست. هر دو تیم در روز نخست در حالی متحمل شکست شدند که می‌توانستند حداقل یک امتیاز به دست بیاورند و حالا باید برای حفظ امیدواری برای صعود در این مسابقه شکست نخورند. کارلوس سانچس مدافع کلمبیا به دلیل اخراج در بازی قبل در این مسابقه غایب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی ایران 2018 جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)

سال 2003 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس،‌ لیدزیونایتد آرسنال را با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه هایبری شکست داد تا قهرمانی منچستریونایتد مسجل شود. تیری آنری و هری کیول از جمله گلزنان این دیدار بودند.

دانلود (15.3MB)

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال