Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از اواخر مردادماه به میزبانی جاکارتا و پالمبانگ آغاز می‌شود. ملی‌پوشان قایقرانی ایران بعد از حضور در کاپ 2 جهانی آبهای آرام تمرینات خود را در تهران پیگیری کردند.

روزهای پنجشنبه و جمعه تست انتخابی در بخش مردان و بانوان برگزار شد تا مربیان بتوانند ترکیب قایقرانان ایران را در بازی‌های آسیایی بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است دور جدید تمرینات آبهای آرام از چند روز دیگر آغاز شود، اما ترکیب مردان در کایاک و کانو مشخص است.

اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:

کایاک: احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، امین بوداغی، پیمان قویدل، امید احمدی

کانو: عادل مجللی، پژمان دیوسالار، شاهو ناصری، علی اجاقی، نبی رضایی

در بخش بانوان در کایاک فعلا اسامی آرزو حکیمی و هدیه کاظمی اعلام شده و در بخش بانوان نیز آتنا رئوفی و مرجان کرمجانی معرفی شده‌اند اما احتمال تغییرات در بخش بانوان وجود دارد.

کاروان ورزشی ایران با 380 ورزشکار در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند. فدراسیون قایقرانی نیز در آبهای آرام، روئینگ، بادبانی و اسلالوم نماینده خواهد داشت. ملی‌پوشان روئینگ مردان و بانوان ایران در حال حاضر برای برگزاری اردو در چین هستند.

فدراسیون قایقرانی در تلاش است تا برای آبهای آرام اردویی را در کشورهای نزدیک به اندونزی برگزار کند. مذاکراتی با تایلند و مالزی صورت گرفته اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی