Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم ملي فوتبال آلمان با گل دقيقه 95 «توني کروس» برابر سوئد به پيروزي دو بر يک دست يافت تا اميدهايش براي صعود به مرحله حذفي جام جهاني 2018 افزايش يابد.
به گزارش بامداد يکشنبه پارس تودي؛ تيم ملي فوتبال آلمان مدافع عنوان قهرماني جهان از ساعت 22 و 30 دقيقه شنبه شب در شهر «سوچي» به مصاف سوئد رفت و در حالي که با يک گل از حريف عقب بود و در دقايق پاياني با يک بازيکن کمتر به کار ادامه داد، صاحب برتري دو بر يک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اين اوصاف ديدارهاي روز پاياني اين گروه از حساسيت بالايي برخوردار خواهد بود و تکليف تيم هاي صعود کننده را مشخص مي کند.
در روز پاياني، آلمان با کره جنوبي که هر دو ديدار باخته است روبرو مي شود و سوئد به مصاف مکزيک مي رود.عصر شنبه در ديگر ديدار اين گروه، مکزيک با حساب دو بر يک از سد کره جنوبي گذشت و 6 امتيازي شد و نماينده آسيا نيز دومين باخت متوالي را تجربه کرد.
جدول گروه F1-مکزيک با 6 امتياز 2-آلمان با 3 امتياز 3-سوئد با 3 امتياز 4-کره جنوبي صفر امتياز
*ترکيب آلمانمانوئل نوير، آنتونيو روديگر، جروم بواتنگ، جاشوا کيميچ، يوناس هکتور(جولين برنات)، سباستين رودي(گوندوگان)، توني کروس، توماس مولر، مارکو رويس، جولين دراکسلر(ماريو گومز) و تيمو ورنر
*ترکيب سوئدروبين اولسن، آندرياس گرانکوئيست، ويکتور ليندلوف، مايکل لاستينگ، لودويگ آگوستينسون، سباستين لارسن، آلبين اکدال، ويکتور کلاسن(جيمي دورماز)، اميل فورسبرگ، مارکوس برگ و اولا تيوونن (جان گويدتي)
118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت