Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان پاکدشت، با اشاره به مصوبه شورای اداری این شهرستان مبنی بر اینکه شهرداری این شهر مأمور تملک اراضی معارض در مسیر کمربندی فرون‌آباد به شریف‌آباد قرار گرفته است، تصریح کرد: نزدیک به ۴ کیلومتر از مسیر این کمربندی دارای معارض است و در جلسه شورای اداری مقرر شد شهرداری پاکدشت کار تملک اراضی معارض را عهده‌دار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان اعتبارات مربوط به تملک اراضی این کمربندی را ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر اعتباراتی که مربوط به آزادسازی اراضی است ،۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این کمربندی برآورد شده که با مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد مقدمات جذب اعتبارات این طرح در بودجه سال آینده دارای ردیف اعتباری شود.

وی همچنین در خصوص رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی عباس‌آباد از تشکیل جلسه‌ای مشترک در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: در خصوص برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات زیربنایی شهرک صنعتی عباس از جمله مشکل آب و برق مقرر شد جمعی از صاحبان صنایع مستقر در این شهرک در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کنند.

استاندار تهران همچنین از برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات تکمیل بیمارستان‌های زعیم و شهدای پاکدشت و همچنین تکمیل طرح آب‌رسانی از سد ماملو به شهرستان پاکدشت خبر داد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: استاندار تهران کمربندی پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است