Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت، که با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، طی سخنانی از برنامه ریزی برای جذب اعتبارات تکمیل بیمارستان های زعیم و شهدای پاکدشت و همچنین تکمیل طرح آب رسانی از سد ماملو به شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: این موارد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مطرح و برای آن تصمیم گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شهرک های صنعتی پاکدشت اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکلات زیربنایی شهرک های صنعتی از جمله مشکل آب و برق، قرار شد، جلسه ای با حضور جمعی از صاحبان صنایع مستقر در این شهرک ها در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار و برای حل این مشکلات تصمیم گیری شود.

مقیمی با بیان این که هرچقدر امکانات بیشتری برای صاحبان صنایع فراهم کنیم، در واقع از کالای ایرانی حمایت کردیم، گفت: باید تولید کننده وقت خود را به جای رفع مشکلات شهرک های صنعتی در کارخانه صرف کند و در پی فراهم آوردن راه حل هایی برای تولید با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد.

وی افزود: اگر ما این شرایط را برای تولید کنندگان فراهم کردیم، در واقع از کالای ایرانی حمایت کردیم.

۴ کیلومتر از مسیر کمربندی پاکدشت معارض دارد

استاندار تهران در خصوص کمربندی پاکدشت نیز گفت: شهرداری پاکدشت موظف به تملک اراضی معارض در مسیر کمربندی «فرون آباد» به «شریف آباد» است.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که طول این کمربندی ۳۲ کیلومتر است، گفت: نزدیک به ۴ کیلومتر از مسیر این کمربندی دارای معارض است و در جلسه شورای اداری مقرر شد شهرداری پاکدشت کار تملک اراضی معارض را عهده دار شود.

مقیمی گفت: برای تملک این اراضی نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی گفت: علاوه بر اعتباراتی که مربوط به تملک اراضی است، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این کمربندی برآورد شده که با مساعدت رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور مقرر شد مقدمات جذب اعتبارات این طرح در بودجه سال آینده دارای ردیف اعتباری شود.
 

کد خبر 4328709

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران محمد حسین مقیمی کمربندی گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خبرگزاری مهر خرم آباد کرمانشاه بیرجند مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ