Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی افغانستانی دانشگاه آزاد اسلامی از بروکراسی اداری برای دانشجویان غیرایرانی گلایه کرد و گفت: بروکراسی زیادی را باید پشت سر بگذاریم و به سازمان‌های مختلفی مراجعه کنیم و به همین دلیل کمی دچار استرس می‌شویم و لذتی کافی و لازم را از تحصیل و دانشگاه نمی‌بریم.

فرحناز رحیمی دانشجوی روانشناسی واحد تهران شرق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ درباره امکانات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: استادان دانشگاه آزاد از کیفیت علمی خوبی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من طبق رتبه کنکور می‌توانستم در دانشگاه دولتی به تحصیل بپردازم اما به دلیل اینکه اتباع افغانستانی هستم در دانشگاه دولتی هم باید هزینه پرداخت می‌کردم که من دانشگاه آزاد را ترجیح دادم و انتخاب کردم.

این دانشجوی افغانستانی دانشگاه آزاد با بیان نگرانی از آینده شغلی خود در ایران، افزود: متاسفانه روانشناسی رشته‌ای است که در ایران برای اتباع افغانستانی بازار کار ندارد و به همین دلیل مجبور هستم که برای اشتغال به افغانستان بازگردم.

وی درباره مشکلات دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه‌های کشور، گفت: برای دانشجویان غیرایرانی مشکل ویزا و پاسپورت وجود دارد و هر ترم سایت برای ما بسته می‌شود و به همین دلیل هم استرس درس و تحصیل داریم و هم استرس کارهای اداری که لازمه انتخاب واحد و اشتغال به تحصیل در دانشگاه‌هاست.

رحیمی در پایان اظهار کرد: بروکراسی زیادی را باید پشت سر بگذاریم و به سازمان‌های مختلفی مراجعه کنیم و به همین دلیل کمی دچار استرس می‌شویم و لذتی کافی و لازم را از تحصیل و دانشگاه نمی‌بریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس

اعتراضات دانشجویان دانشگاه تگزاس به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه با دخالت نیروهای پلیس به خشونت کشیده شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

همزمان دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ایالت نیویورک نیز با نیروهای پلیس درگیر شدند. در پی بروز درگیری، مدیریت دانشگاه درهای ورودی را بسته و دانشگاه را تعطیل اعلام کرد و قرار است کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

فرماندار ایالت پنسیلوانیا نیز در واکنش به اتفاقات دانشگاه کلمبیا به سی ان ان گفت که اوضاع در این دانشگاه از کنترل خارج شده است. او نیز این اعتراضات را «یهود ستیزی» قلمداد کرد.

در این میان خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز