Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از رويترز؛ برخی از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا خشم خود را درباره محل نگهداری مهاجران در تگزاس بیان کردند.
یک هیئت بیست و پنج نفره از نمایندگان دموکرات کنگره روز شنبه از مرکز نگهداری کودکان اورسولا واقع در پاسگاه گشت مرزی در میشن (تگزاس) دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها گفتند در محلی که همانند قفس است شاهد گریه کودکان خردسال بودند و اين تصاویر در روزهای اخیر خشم همگان را برانگیحته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود تصوير


جکی اسپیر نماینده کالیفرنیا گفت "اولین جایی که ما دیدیم هیچ چیزی روی زمین نبود به جز اینکه این ها بچه های کوچک بودند، بسیاری از آنها زیر پنج سال هستند که از پدر و مادر شان جدا شده بودند و گریه می کردند ".
وی افزود "در اینجا آنها واقعا تشکی برای خواب دارند، اما آن همه چیزی است که آنها دارند، این یک زندان است. این مکان ها همانند قفس است."
جیم هیمز از ایالت کنکتیکت هم گفت "امروز صبح چیزی رخ داد که من هرگز فراموش نخواهم کرد. همکاران من از کنکتیکت و چهار نفر از ما در اینجا بودند، به یکی از این سلول های نگهداری رسیدند و فقط میله ها را می دیدیم. ما خواستیم با کسی که آنجا بود صحبت کنیم همان طور که آنها درب را باز کردند با بیست یا سی نفر از دختران کوچک مواجه شدیم. آنها ایستادند، ترسیده بودند و برخی گریه می کردند."

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمايندگان کنگره قفس مهاجران کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم