Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - از ابتدای امسال تا ۲۷ خرداد ماه، ارزش صادرات غیرنفتی کشور با افزایش قابل توجهی به ۱۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون دلار رسید. در اینفوگرافیک زیر افزایش ۲۱ درصدی صادرات غیرنفتی در بهار ۱۳۹۷ را می‌بینید.

 

برای بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک کنید.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت
61282

کلید واژه‌ها : صادرات غیرنفتی - دولت دوازدهم - خبرآنلاین -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صادرات غیرنفتی دولت دوازدهم خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد

صادرات فزاینده فولاد چین به تنش تجارت جهانی دامن زده است.

به گزارش ایسنا، بزرگترین موج صادرات فولاد چین از زمان اشباع جهانی در اواسط دهه ۲۰۱۰، تنش‌های تجاری در سراسر جهان را شعله ور می‌کند زیرا این فلز به طیف وسیع‌تری از مقاصد می‌رسد.

بزرگترین تولیدکننده جهان در سه ماهه اول حدود ۲۶ میلیون تن صادرات داشته است که ۲۸ درصد بیشتر از سال قبل بود زیرا بحران املاک باعث کاهش تقاضای داخلی شده است. آسیای شرقی همچنان بازار اصلی است اما محموله‌ها به هند، خاورمیانه و آمریکای لاتین در حال افزایش است.

صادرات فزاینده در حال تشدید اصطکاک تجاری در سراسر جهان است. جو بایدن خواستار اعمال تعرفه‌های ۲۵ درصدی بر برخی محصولات فولادی چین شده است. در حالی که ایالات‌متحده فولاد بسیار کمی از بزرگترین اقتصاد آسیا می‌گیرد، این بخشی از یک اقدام گسترده‌تر واشنگتن برای عقب‌نشینی در مقابل چیزی است که می‌گوید ظرفیت مازاد چین در صنایع از فلزات تا انرژی خورشیدی است.

بر اساس گزارش، صادرات فولاد به برزیل در سه ماهه اول نسبت به سال قبل ۲۹ درصد افزایش یافت و صادرات فولاد به کلمبیا و شیلی به ترتیب ۴۶ و ۳۲ درصد افزایش یافت. هر سه کشور اقدامات تجاری را برای مقابله با این افزایش آغاز کرده‌اند یا در حال آماده سازی هستند.

چین از سال ۲۰۱۹ هر سال حدود یک میلیارد تن فولاد تولید می‌کند اما رکود سریع در فعالیت‌های ساختمانی در سال گذشته کارخانه‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، صادرات فولاد چین به مصر در سه ماهه اول ۹۵ درصد افزایش یافت، در حالی که صادرات فولاد به امارات‌متحده عربی ۸۱ درصد افزایش یافت. این کشور در حال حاضر سومین مقصد بزرگ فولاد چین پس از ویتنام و کره جنوبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت