Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دست و پاهای خونین رها شده در یک بزرگراه مردم را به وحشت انداخت. همه تصور کردند با جنایتی هولناک که دقایقی پیش رخ داده است مواجه هستند و قاتل در نزدیکی آنهاست.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، چندی پیش رهگذران و ساکنان در محله ای نزدیک به یک بزرگراه معروف انگلیس صحنه دلخراش و باورنکردنی ای دیدند.

در کف و حاشیه بزرگراه دستان و پاهای خونینی پخش شده بودند که با توجه به حالت های آنها به نظر می رسید هنوز تازه هستند و خونریزی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم که وحشت کرده بودند بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و دقایقی نگذشته بود که ماشین های پلیس آژیرکشان خود را به بالای سر این دست و پاهای قطع شده رساندند.

ماموران پلیس در نگاه نخست تصور کردند که با یک قاتل سادیسمی روبرو هستند که پس از جنایت جسد مقتول را تیکه تیکه کرده و در اتوبان و حاشیه اش رها کرده است.

اما خیلی زود مشخص شد همه این تصورهای جنایی اشتباه است چرا که تیم تخصصی پزشکی قانونی که به محل پیدا شدن دست و پاهای خونین و قطع شده اعزام شده بودند با بررسی تخصصی خود را در برابر یک شوخی احمقانه دیدند.  

بررسی ها نشان داد که دست و پاهای قطع شده اندامی مصنوعی هستند و توسط گروهی ناشناس  با موم ساخته شده و به خاطر گریم حرفه ای که رویشان انجام شده استطبیعی به نظر می رسند.

با مشخص شدن این شوخی وحشتناک مردمی که تا آن لحظه بشدت ترسیده بودند و جرات نزدیک شدن به این دست و پاهای خونین را نداشتند خواستار در اختیار قرار گرفتن آنها شدند.

یکی از مردان با مزه پرانی و خنده کنان از پلیس خواست تا دست های قطع شده را به او بدهند تا به همسرش هدیه بدهد تا به جای دو دست با 4 دست ظروف را بشوید و غر نزند.

مرد دیگری نیز گفت  اگر پاهای قطع شده را پایس به او بدهد آنها را نزد همسرش برده و می گوید آنقدر او را دوست داشته که مزاحم همسرش را به قتل رسانده و برای اثبات عشقش پاهای قطع شده او را به او هدیه می دهد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشتناک به دختر زائر در مشهد /  خبرنگار جنایی گزارش داد

وقتی سر زده وارد خانه شدم مرد همسایه با زنم خلوت کرده بود/ آلت تناسلی او را بریدم! + عکس

پیام جنجالی امین زندگانی برای خواننده زن ایرانی از روسیه! +عکس

دختر آرایشگر از پدرم حق سکوت می گرفت / با تجاوز به فتانه انتقام گرفتم! + عکس

تجاوز به دختر جوان در شب بله برون

اخراج 5 هزار آقازاده ایرانی / خبری که هنوز تکذیب نشده !

تجاوز وحشیانه به دو دختر در خانه مجردی

2 پسر جوان 5 شبانه روز مینا را در خلوتگاه شیطانی برده خود کرده بودند

آزار خانم خبرنگار هنگام گزارش زنده در جام جهانی روسیه + تصویر

شب عروسی دیدم زنم ریش دارد وحشت کردم! +عکس

2 جوان مرا در دخمه شیطانی آزار دادند / فرهاد نفر سوم بود که دختر جوان را فراری داد! + عکس

نیمه شب وقتی بیدار شدم، شوهرم و یک زن غریبه را در حمام دیدم! / اعتراف زن قاتل سریالی گیلان +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث بدن انسان حادثه عکس مزاحمت اتوبان عکس ایران حوادث من جوان مرد عروس دختر آینده دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!

آنوشکا دلون، دختر ۳۳ ساله آلن دلون، ستاره جذاب فرانسوی با انتشار تصویری از پدرش در سن ۸۸ سالگی نوشت: «صبح جمعه از پدرم عکس گرفتم. ثبت خاطره‌ای از لحظات ما. صبحانه خوردن همراه او حس شکرگزاری بی‌انت‌هایی برای من در دنیای قلدرمان داشت. او هنوز خوش تیپ است، با چشمان آبی و نگاه ابدی و فولادینش که به من حس قدرت و جنگنده‌ای منتقل می‌کند. عکس را به او نشان دادم و او هم قبول کرد که زیباست و با اجازه خودش آن را با شما به اشتراک گذاشتم و با این عکس پاسخ نگرانی‌های شما را می‌دهد، نگران نباش.»

منبع: پارسینما

tags # هالیوود سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • شوخی عجیب تونی رودیگر با مأمور امنیتی ورزشگاه سوژه شد + ویدئو
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو