Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ماموران انتظامی پلدختر با تشدید کنترل خودرو‌های عبوری ۲ خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ میانکوه شرقی و معمولان پس از هماهنگی با مقام قضایی این خودرو‌ها شامل یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه کامیونت ایسوزو را در محور‌های ارتباطی شهرستان توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: پس از بازرسی خودرو‌های توقیفی محموله‌های قاچاق بدون مجوز گمرکی شامل پنج دستگاه لباسشویی، ۱۴ دستگاه کولر، ۵۶ هزار و ۹۶۰ قطعه آچار و پیچ گوشتی، ۶۱ هزار و ۳۰۰ قطعه انواع ابزارآلات ساختمانی و یکهزار و ۴۴۰ قطعه لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد و ۷۵۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عبدالوند گفت: فرماندهی انتظامی پلدختر در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی کل قوا تمام توان و تلاش خود را در اجرای طرح‌های مبارزه با ورود کالای خارجی به کار خواهد گرفت و با این پدیده شوم که موجب خدشه به اقتصاد کشور و شیوع بیکاری در جامعه می‌شود با قاطعیت و بدون اغماض مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/م

بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در قاین

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاین گفت: در جهت پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و طیور از جمله آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و عرضه مرغ به صورت زنده، کارشناسان نظارت شبکه با همکاری نیروی انتظامی شهرستان یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۳۹۵ قطعه مرغ زنده فاقد گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای را توقیف کردند.

او افزود: این کامیون قصد حمل مرغ از خراسان رضوی به سمت سیستان و بلوچستان را داشته است.

بیشتر بخوانید

 ۲ هزار قطعه مرغ زنده بدون مجوز در خوسف کشف شد

بلوکی مقدم اظهار کرد: محموله کامیون توقیفی پس از هماهنگی‌های انجام شده در محل کشتارگاه طیور شهرستان کشتار شد و نمونه جهت انجام آزمایشات لازم اخذ و تا حصول نتایج آزمایشگاهی و دستورات قضایی، مرغ استحصالی به صورت منجمد در کشتارگاه توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در قاین
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه