Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک موسسات خیریه محدود به افراد خاصی است ولی کمیته امداد در ارائه خدمات، محرومان را با نیازهای مختلف تحت حمایت خود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، مجید مومنی در نشست با اعضای جامعه مداحان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات فراگیری دارد و این گونه نیست که افراد در درماندگی با درب بسته کمیته امداد روبرو شوند البته منابع مالی این نهاد محدود است از این رو تلاش می‌کنیم تا با جلب مشارکت‌ های بیشتر مردم بتوانیم خدمات شایسته و پایداری را به مددجویان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از ویژگی ‌های مهم کمیته امداد این است که کمک موسسات خیریه محدود به افراد خاصی است ولی کمیته امداد در ارائه خدمات، محرومان را با نیازهای مختلف تحت حمایت خود دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: موسسه‌ ها و خیریه‌ های مختلفی در کشور فعال هستند که در استان قزوین هم شاهد فعالیت برخی گروه‌ ها و موسسه‌ ها تحت عناوین مختلف هستیم ولی همه این موسسه‌ ها به نیازمندان خاصی کمک می‌کنند یعنی برخی به بیماران سرطانی، برخی به دختران در شرف ازدواج و برخی برای تأمین معیشت فقرا کمک جمع آوری می ‌کنند.

 

وی توضیح داد: ولی کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها به نیازمند خاصی کمک نمی ‌کند بلکه کمک ‌های مردمی را در قالب ‌های مختلف و با نیت‌ های متفاوت جمع آوری کرده و براساس موازین شرعی و قانونی به نیت اهدا کننده در همان منطقه جغرافیایی هزینه می‌ کند.

 

مومنی تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) سالخوردگان و سالمندان، زندانیان، ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران و حتی خانواده‌های دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده را هم تحت حمایت دارد.

 

وی یادآور شد: کمیته امداد استان قزوین این آمادگی را دارد تا با انعقاد تفاهم نامه همکاری با جامعه مداحان استان قزوین، از ظرفیت موجود برای خدمت به محرومان استفاده کند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مساجد فوتبال کانون های مساجد ایرانشهر خبرگزاری شبستان سیاسی اخبار اوقات فراغت موسسات خیریه کمیته امداد امام خمینی ره نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲