Web Analytics Made Easy - Statcounter

انحراف و واژگونی یک مینی بوس حامل گردشگران عراقی در جاده جواهرده شهرستان رامسر 11 نفر زخمی بر جای گذاشت .

ایران آنلاین / این حادثه شامگاه شنبه هنگام بازگشت مینی بوس از روستای ییلاقی جواهرده در منطقه بعد از آبشار رخ داد.

مینی بوس حامل گردشگران عراقی 19 سرنشین داشت .
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که در این حادثه هفت مرد و چهار زن عراقی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذکریا اشکپور وضعیت عمومی زخمی ها را رضایت بخش توصیف کرد و افزود که تمامی آنان به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر منتقل و در آنجا بستری شدند.
وی با اعلام این که بلافاصله پس از اطلاع از حادثه نیروهای امدادی اورژانس از شهرهای رامسر ، کتالم و هلال احمر منطقه رضی محله به محل اعزام شدند ، گفت : بر اساس گزارش امدادگران و تکنسین های اوژانس ، خوشبختانه هیچ یک از مجروحان این حادثه مشکل حادی نداشتند و همه آنان در بیمارستان در حال درمان هستند.
شاهدان عینی گفتند که مینی بوس به خاطر بروز مشکل فنی در ترمزش از جاده منحرف و دچار حادثه شد.
روستای جواهرده که از آن به عنوان نگین گردشگری رامسر یاد می شود در ‎ 27کیلومتری این شهر و در ارتفاع یکهزار و 800 متری از سطح دریا واقع است .
مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی الیه غربی شهر رامسر است که گردشگران برای رسیدن به آن از میان کوههای مشجر و در امتداد رودخانه صفارود حرکت می کنند.
روستای جواهرده همواره در فصل تابستان به لحاظ برخورداری از آب و هوای خنک مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است و به همین خاطر هم امکانات اقامتی در این منطقه برای گردشگران وجود دارد.
این روستا علاوه بر زیبایی های فراوان طبیعی و داشتن چشمه سارها ، از قدمت تاریخی نیز برخوردار بوده که وجود گورستان هایی با قبرهای موسوم به گبری گویای آن است ./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار

رییس جمعیت هلال احمر دماوند از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد.

به گزارش مهر، سعید طاهری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۵ بامداد چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در حوالی دریاچه «هویر» به هلال احمر دماوند اعلام شد که بلافاصله نجات گران هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات در شهر کیلان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گردشگران علی‌رغم انسداد جاده کوهستانی منتهی به دریاچه «هویر» و «تار» به علت شرایط نامساعد جوی اقدام به ورود به این محدوده کرده بودند که گرفتار شده و درخواست کمک خود را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: پس از انجام هماهنگی و با تلاش دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای «هویر» این مسیر کوهستانی برای دسترسی نجاتگران بازگشایی شد.

طاهری عنوان کرد: همزمان این گردشگران با راهنمایی عوامل جمعیت هلال احمر اقدام به پیمایش به موقعیت اعلام شده توسط هلال احمر کردند و به محل ایمن منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر که در این حادثه در اثر برودت هوا و شوک ناشی از حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

طاهری در پایان گفت: از شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود به هشدارهای هواشناسی و موانع ورود به محیط‌های تفریحی و گردشگری توجه کنند و در صورت بروز حادثه، با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند. جو و رحمتی بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند