Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی،گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای بر طبق منویات فرمانده کل قوا و تاکید فرمانده ناجا از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور در سال ۹۷است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار تقی مهری،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اولین نشست فصلی روسا و مدیران پلیس راهور گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای بر طبق منویات فرمانده کل قوا و تاکید فرمانده ناجا از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور در سال ۹۷است و امیدوارم سال۹۷ سال پیشگیری از وقوع تصادفات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح تابستانی از ۲۴خرداد شروع شده و در این طرح همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تا پایان شهریور ۹۷ادامه دارد مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع تصادفات است.


سردار مهری با اشاره به آمار ۴هزارو ۹۳۹نفری تلفات که از سوی پزشکی قانونی در سال گذشته جان خود را در تصادفات از دست داده اند، گفت: در سال ۹۶، روزانه بیش از ۴۴نفر جان خود را در تصادفات از دست داده اند این آمار در روز‌های تابستان به روزی ۵۵ نفر رسید.


این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور با اعلام اینکه ۳۷درصد از تصادفات به دلیل واژگونی رخ داده است، گفت: تاکید مقام رهبری به مسایل اقتصادی نشان می‌دهد که باید از وقوع تصادفات جلوگیری کنیم. بزرگترین سرمایه هر کشوری، سرمایه انسانی آن کشور است باید با تمام توان از وقوع تصادفات و کشته شدن هموطنانمان جلوگیری کنیم.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار مهری پلیس راهور وقوع تصادفات رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان مهم‌ترین علت رخداد تصادفات درون‌شهری استان را در فروردین سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد و عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری بوده است.

وی افزود: در فروردین سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور کردستان خاطرنشان کرد: به‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرها را در پی داشته است، با برنامه‌ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

همتی‌زاده اضافه کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت را در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه داشته است که همواره بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد.

وی تصریح کرد: تصادف عابران پیاده با ۶۰ درصد و موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد نداشتن در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابران پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهند پیشگیری کنند.

کد خبر 747797

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی