Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای، جدیدترین آمار از تعداد شهدا و مجروحان راهپیمایی بازگشت را منتشر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، تا کنون طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه ۱۳۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها ۱۵ کودک زیر ۱۸ سال و یک زن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۴۸۱۱ نفر نیز در این راهپیمایی‌ها دچار مجروحیت و نفس‌تنگی ناشی از استنشاق گاز شده‌اند که ۶۸۳۶ نفر آنها به صورت میدانی درمان و ۷۹۷۵ نفر آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند. ۲۵۲۵ نفر از زخمی‌ها، کودک و ۱۱۵۸ نفر آنها زن بوده‌اند.

در ادامه بیانیه وزارت بهداشت فلسطین آمده است، از مجموع کسانی که به بیمارستان منتقل شده‌اند ۳۹۴۷ نفر آنها با گلوله جنگی و ۴۲۷ نفر با گلوله پلاستیکی زخمی شده بوده‌‌اند؛ ۱۴۶۶ نفر نفس‌تنگی ناشی از استنشاق گازهای سمی و ۲۱۳۵ نفر، جراحات دیگری داشته‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در ادامه اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی، تیم‌های پزشکی و خبرنگاران را به صورت عمدی و مستقیم هدف قرار گرفته و طی این راهپیمایی‌ها یک امدادگر زن، یک امدادگر مرد و دو خبرنگار به شهادت رسیده‌اند، ۲۲۹ امدادگر و ۱۷۰ خبرنگار زخمی شده‌اند.

مناطق شرقی نوار غزه از ۳۰ مارس تا کنون شاهد تظاهرات مردمی مسالمت‌آمیز در راستای تأکید بر حق بازگشت آوارگان و اعتراض به محاصره این منطقه است اما رژیم صهیونیستی پاسخ این تظاهرات‌کنندگان را با گلوله، گاز اشک‌آور و بمب‌های دودزا می‌دهد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 151 شهید رسید
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و تصاویر
  • انفجار در کابل با یک شهید و سه زخمی
  • در اردوگاه النصیرات بیش از ۵۰۰ تن شهید، زخمی و ناپدید شدند