Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرعلی اکبر بنی هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک مردمی با برگزاری 17 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان امسال و کمک موردی شهروندان جمع آوری شد.
وی اضافه کرد: با این میزان کمک خیّران، 31 زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان غربی که واجد شرایط آزادی بودند در ماه مبارک رمضان امسال از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر کمک نقدی مردم خیّر استان، 14 قطعه زمین و چهار باب مغازه نیز در ماه مبارک رمضان امسال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در آذربایجان غربی اختصاص یافت که پس از طی مراحل قانونی، برای این امر خیر هزینه می شود.
مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری 492 زندانی جرائم غیرعمد در استان از زندان آزاد شوند.
به گزارش ایرنا در سال های اخیر جشن های گلریزان با هدف جلب کمک مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
8137/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی خانواده زمین زندان کمک جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد