Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@10:40:28 GMT

۲۱ بقعه هرمزگان مجری طرح نشاط معنوی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۲۱۴۳

۲۱ بقعه هرمزگان مجری طرح نشاط معنوی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۱ بقعه این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام مصطفی آزادی در گفتگویی خبری اعلام کرد: علاقه مندان می توانند در قالب طرح نشاط معنوی از کلاس‌های احکام، قرآن، ورزش، کامپیوتر، اردو‌های درون استانی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برپایی غرفه‌های مشاوره، ترویج وقف، و تربیت اسلامی با بهره گیری از ظرفیت مبلغان بومی و اعزامی از قم، از دیگر بخش های طرح نشاط معنوی است.

 

آزادی یا بیان اینکه این طرح از چهارم تیرماه آغاز و تا ۲۵ مردادماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس، امامزاده سید مظفر (ع) قشم، امامزاده سید سلطان محمد(ع) رودان و امامزده سید محمد(ع) حاجی‌آباد را ازجمله بقاع شاخص هرمزگان در اجرای این طرح محسوب می شوند.


وی پیش بینی کرد که بیش از سه هزار نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان استان هرمزگان در طرح نشاط معنوی شرکت کنند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس فوتبال کانون های مساجد مساجد ایرانشهر قوه قضائیه خبرگزاری شبستان اوقات فراغت جام جهانی فوتبال طرح نشاط معنوی هرمزگان بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی آب چاه‌های کشاورزی دشت امامزاده جعفر گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، معصوم افضلی افزود: سالانه ۲۳ میلیون متر مکعب سیلاب در طرح‌های تغذیه مصنوعی امامزاده جعفر گچساران ذخیره سازی و به سفره‌های زیر زمینی تزریق می‌شود.
وی اضافه کرد: آبگیری رودخانه ناصرآباد در دشت امامزاده جعفر گچساران با مساحت حدود ۹۰ کیلومتر مربع یکی از سرشاخه‌های رودخانه زهره است.
افضلی با اشاره به اینکه این رودخانه فصلی در پایین دست کوه خامی است و همواره دارای سیلاب‌های زیاد و مخربی بوده ادامه داد: این رودخانه هم روستا‌های اطراف را تهدید می‌کرد و هم براثر طغیان به زمین‌های کشاورزی اطراف آسیب می‌رساند.
رئیس امورآب گچساران گفت: به منظور کنترل و هدایت سیلاب، طرح تغذیه مصنوعی برروی این رودخانه فصلی در منطقه ناصر آباد احداث شد.
معصوم افضلی با اشاره به طرح تغذیه مصنوعی ناصر آباد در دشت امامزاده جعفر گچساران افزود: این طرح ظرفیت ذخیره سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب را دارد.
وی ادامه داد: این طرح دارای ۵ حوضچه است که روان آب وارد آنها می‌شود و پس از ذخیره به دشت امامزاده جعفر تزریق می‌شود.
ریس امورآب گچساران با اشاره به افزایش آب چاه‌های کشاورزی گفت: بیش از ۹۰ حلقه چاه کشاورزی در اطراف این طرح وجود دارد که با ذخیره سازی آب در این طرح‌ها، آب چاه‌ها حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • طرحی معنوی برای کاهش نگرانی بیماران قبل از جراحی + فیلم
  • «سفره افطار» به‌مثابه یک فناوری اجتماعی
  • ۲۱۰ هزار نفر در طرح ضیافت بهاری در زنجان شرکت کردند
  • افزایش ۵۰ درصدی آب چاه‌های کشاورزی دشت امامزاده جعفر گچساران
  • طرحی معنوی برای کاهش نگرانی بیماران قبل از جراحی