Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی، خواستار آزادی هم‌قطاران خود توسط دولت عراق شد.

در این کلیپ ویدئویی که در خبرگزاری «اعماق» رسانه داعش، منتشر شده، 6 نیروی امنیتی عراق که توسط داعش اسیر و گروگان گرفته شده‌اند نشان داده می‌شود.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» داعشی‌ها در این ویدئو تهدید می‌کنند که اگر تروریست‌های همدست آنها طی 3 روز از زندان‌های عراق آزاد نشوند، آنها نیز گروگان‌های خود را به قتل می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش عراق به رویترز گفت که فعلا نمی‌توانند صحت این کلیپ ویدئویی را تایید کنند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در دسامبر 2017 ضمن اعلام پیروزی بر گروه تروریستی داعش، پایان تسلط تروریست‌ها بر شهر یا مناطق عراق را اعلام کرد. از آن زمان اما باقی‌مانده‌های این گروه برای جبران شکست سنگین خود، عملیات‌های انتحاری علیه نیروهای امنیتی و مردم عراق اجرا می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز سه شنبه از یک حمله هوایی علیه مواضع تشکیلات تروریستی داعش در سلسله کوه‌های حمرین خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از دریافت اطلاعات گسترده و دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی و همکاری با نیروهای امنیتی دیگر، نیروی هوایی عراق با استفاده از جنگنده اف ۱۶ یک حمله هوایی علیه مخفیگاه عناصر داعش در سلسله کوه‌های حمرین انجام دادند.

در این عملیات هوایی تعدادی از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند.

«محمد التمیمی» یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی نیز روز گذشته تاکید کرد که این نیروها موفق شدند طی یک کمین منحصر به فرد در اطراف روستای المبدد واقع در شرق تلال حمرین در استان صلاح الدین ۲ عنصر داعشی را به هلاکت برسانند.

وی در ادامه افزود: این عملیات بعد از به دست آمدن اطلاعات دقیق و شناسایی محل نفوذ عناصر تروریست صورت گرفت.

التمیمی اضافه کرد: کمین نیروهای حشد شعبی در روستای المبدد ضربه دیگری به پیکره تشکیلات تروریستی داعش در منطقه حمرین وارد آورد.

کد خبر 6086299

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان
  • طالبان: نیمی از اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت